środa, 6 lipca 2016

Co dalej z blogiem?

Hej, dziś przychodzę do Was z krótką notką informacyjną. Jak mogliście zauważyć, nie było mnie tutaj od kilku miesięcy, co było spowodowane wieloma czynnikami i przede wszystkim brakiem czasu. To, że przestałam tu pisać nie było zaplanowane i pojawiło się nagle, ale wiedziałam, że nie porzucam bloga. Skupiłam się na rzeczach ważnych i dałam sobie czas do uporządkowania wszystkiego, ale teraz mogę powrócić do blogowania i już nie mogę się doczekać, bo na prawdę mi tego brakowało. Także chciałam tylko napisać, że wracam i posty, recenzje, stosiki będą pojawiały się na blogu systematycznie.


4 komentarze:

  1. Kolejna osóbka, która wraca na stare śmieci :) witamy ponownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że do nas wracasz :) też miałam lekka blogowa przerwę, też nieplanowana więc świetnie Cię rozumiem

    OdpowiedzUsuń