sobota, 5 marca 2016

Stosik [2/2016]

Hej, dziś przychodzę do was z kolejnym stosikiem, w którym zdobyłam książki przez ostatnie dwa miesiące. Z każdej jestem bardzo zadowolona i już nie mogę się doczekać, aż je przeczytam. Chociaż tak na prawdę nie wiem, kiedy to nastąpi, bo przez ostatnie tygodnie mam jakiś zastój w czytaniu, ale mam nadzieję, że wraz z wiosną w końcu to się zmieni.
1. Na pierwszym miejscu jest "Sedinum. Wiadomość z podziemi" Leszka Hermana. Tę książkę chciałam przeczytać, odkąd się o niej dowiedziałam. Już nie mogę się doczekać, aż przeczytam historię, gdzie akcja dzieję się w moim mieście.
2. Drugą książką jest "Opal" Jennifer L.Armentrout- pierwsze dwie części LUX bardzo mi się spodobały i już nie mogę się doczekać, aż przeczytam kolejną.
3. "Smakowita piętnastka" Jannet Evanovich- to egzemplarz recenzencki od Fabryki słów, a recenzję możecie przeczytać TU.
4. "Magonia"Maria Dahvana Haedly- tę książkę znalazłam w lutowym epikbox
5. "Ta dziewczyna" Colleen Hoover- tej pozycji nie mogło zabraknąć w mojej biblioteczce, w końcu to Colleen, którą uwielbiam
6. "Wieczna" C.C.Hunter- egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria Young, czytam, niedługo recenzja
7. "Kamień i sól" Victoria Scott- niespodzianka od wydawnictwa IUVI, recenzję możecie przeczytać TU
8. "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen- zakup własny.

Tak prezentuję się mój styczniowo-lutowy stosik. Znaleźliscie coś dla siebie ? Co powinnam przeczytać, jako pierwsze ?

7 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że "Opal" pokochasz :)
    Świetne nabytki, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kamień i sól" czeka i u mnie - póki co jednak nie mam jak po niego sięgnąć, ale na pewno niebawem to zrobię. Poza tym widzę interesuje mnie z Twojego stosika zdecydowanie książka Colleen Hoover oraz "Magonia". :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytaj Opal i od razu musisz kupić czwartą i piątą część. Te ostatnie części są najlepsze :D jak najbardziej cię zachęcam. Jestem ciekawa czy spodoba Ci się Ta dziewczyna przeczytałam 2 pierwsze tomy serii oraz prawie wszystkie książki Colleen i bardzo przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny krajobraz. Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos, same ciekawe książki które z chęcią również znalazłabym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos, Hoover też mam już zamowioną i czekam az dotrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik! Zazdroszczę "Magonii", bo sama bardzo chcę mieć tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń