wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie Lutego

Ale ten Luty był krótki. Nie dawni pisałam podsumowanie Stycznia, przygotowywałam się na Luty i uczyłam się na sesję, a dziś już podsumowuję ten miesiąc i jestem gotowa na następny. Jaki był Luty ? Dość intensywny. Na początku była sesja, z którą szybko się uporałam i już ósmego byłam wolna i mogłam trochę odpocząć. I tam było, bo tak na prawdę nic przez ten czas nie robiłam. Miałam czytać, a nie czytałam wcale. Trochę po nadrabiałam seriali i chodziłam do lekarzy i badania. I jeszcze miałam dodatkowy angielski, czyli jednak coś się działo. A w ostatnim tygodniu lutego rozpoczął się kolejny semestr i znowu rzuciłam się w wir studiów.



W tym miesiącu przeczytałam:
• Smakowita piętnastka
• Piąta fala (połowę)
• Kamień i sól




Jak widzicie, Luty był słabym miesiącem pod względem książek, tym bardziej, że miałam dwa tygodnie ferii, ale cóż, mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie lepszy. Jeśli chodzi o bloga, to w tym miesiącu pojawiły się cztery recenzję: Złe dziewczyny nie umierają, Kamień i sól, Nieprzekraczalna granica i Smakowita piętnastka

A jak u was wyglądał Luty ?




4 komentarze:

  1. Ja też w lutym przeczytałam bardzo mało :/
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lepiej, że 3 książki przeczytane, niż miało by nie być żadnej ;p Mnie się udało przeczytać 7 książek.
    Uwielbiam tą piosenkę <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też nie najlepiej. Może w marcu się poprawimy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy książki to i tak całkiem dobry wynik ;) Życzę, aby w marcu było jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń