sobota, 2 stycznia 2016

Stosik 1/2016

Witam was w Nowym Roku :) Dziś przychodzę do Was z moimi zdobyczami z listopada i grudnia. Ich ilość bardzo mnie zdziwiła, bo okazało się, że do mojej biblioteczki trafiło bardzo mało książek. I dobrze, bo mam bardzo dużo do przeczytania i może te zaległości się minimalizują. Nie przedłużając, zapraszam Was do zobaczenia pierwszego stosiku w nowym roku. 

1.Na samym początku znajduje się "Jeden Dzień" Davida Nichollsa, który jest efektem wymiany,
2.Następnie jest "Pojedynek" Marie Rutkowski, który dostałam od wydawnictwa Feeria young. Recenzję książki możecie przeczytać tu.
3.Kolejna jest "Nieprzekraczalna granica"Colleen Hoover, którą ostatnio skończyłam i książka bardzo mi się spodobała.
4."Podaruj mi miłość", czyli 12 świątecznych opowiadań kupiłam sobie, aby przeczytać je przed Świętami, niestety książka średnio mi się spodobała.
5.Na ostatnim miejscu znajdują się "Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży" Philipa Pulmana, który znalazłam pod choinką.

Tak oto prezentują się moje najnowsze zdobycze. Znaleźliście coś dla siebie ?
Jeszcze raz chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku :*

11 komentarzy:

  1. "Nieprzekraczalną granicę" bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkradłabym Ci "Baśnie Braci Grimm:.
    Poza tym życzę Ci udanej lekruty!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym przygarnąć takie "Baśnie Braci Grimm" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie chętnie bym przeczytała, szczególnie jednak "Pojedynek". ^^ Zazdroszczę zdobyczy! Życzę udanej lektury :)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  5. super książki "Jeden dzień" już sporo czasu leży na półce mojej,ale jakoś tak nie mogę się zabrać. pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam "Jeden dzień" który czeka już bardzo długo na półce. Miałam wielki zapał na "Podaruj mi miłość" który później mi osłabł i koniec końców i tak jej nie przeczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jeden dzień" również mam na swojej półce, świetna książka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko Jeden dzień jednak bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak dobrze zacząć rok :) "Jeden dzień" i "Podaruj mi miłość przypadły mi do gustu, "Nieprzekraczalna granica" też nie była zła, ale nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Nieprzekraczalną granicę" i "Baśnie braci Grimm". Całkiem ciekawe książki. :)

    OdpowiedzUsuń