czwartek, 21 stycznia 2016

Happy Birthday To Me

Dziś jest 21 stycznia, a co to oznacza? Dzień Babci, ale również URODZINY BLOGA !! I to już czwarte ! Dokładnie cztery lata temu w ferie, w zimny i mroźny dzień założyłam tego bloga i to była jedna z najlepszych decyzji i projektów w moim  życiu ! Wow, nie mogę uwierzyć, że już tyle lat jestem tu z wami. Tyle miesięcy, które zmieniły wszystko i w których ja się bardzo zmieniłam. Kto by przypuszczał, że In love with books będzie istniał aż cztery lata?! A to nie jest koniec, bo blog jest nieustannym elementem mojego życia i nie zanosi się na to, abym miała go zakończyć. 

Cóż mogę wam powiedzieć w tym ważnym dla mnie dniu ? Przede wszystkim DZIĘKUJĘ !! Dziękuje wszystkim tym, co czytają moje recenzję i nie tylko, komentują, odwiedzają, piszą i czytają. Dziękuje również wszystkim osobą, które śledzą mnie na Fanpage, Instagramie, Snapie i Lubimyczytać :) Bez was tego bloga by nie było !

Wiem, że przez ten czas pisanie na blogu szło mi raz lepiej, raz gorzej, ale cztery lata to długi okres, w którym było wiele, przełomowych momentów w moim życiu, ważnych decyzji, pięknych chwil i zmian, jednak zawsze starałam się być tu i pisać na blogu. Posty na In love with books nie pojawiają się często, ale staram się pisać systematycznie i przynajmniej raz w tygodniu. A jak nie ma mnie na blogu, to jestem na instagramie, gdzie udzielam się częściej ;)

Jeszcze raz wszystkim dziękuję ! Mam nadzieję, że za rok będę świętować piąte urodziny :*

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości! :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Tak jak ja jesteś już weteranką blogową :) życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga i obyśmy świętowały za rok piątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj:) Kolejnych udanych lat życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję już czwartych urodzin bloga! Życzę dalszych sukcesów oraz wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę samych sukcesów i dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń