wtorek, 1 grudnia 2015

Podsumowanie Listopada


Dziś pierwszy Grudnia, w końcu ! Uwielbiam ten miesiąc, uwielbiam tę porę roku i uwielbiam Święta, a Grudzień ma wszystko, co kocham. Już dziś mogę odliczać do świąt, cieszyć się świątecznym klimatem, słuchać świątecznych piosenek i czytać ! Mimo że najbliższe dni zapowiadają się ciężkie i stresujące, to nie mogę się doczekać, aż na kalendarzu pojawi się dziewiętnasty grudnia i spokojnie będę mogła odetchnąć z ulgą i odpocząć trochę od studenckich obowiązków. 




W tym miesiącu przeczytałam:
  • Odrodzoną-C.C.Hunter
  • Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz-Michelle Falkoff
  • Skok-Janet Evanowitch&Lee Goldber
  • Pojedynek-Marie Rutkowski


Nawet nie wiem, jak to się stało, że przeczytałam w tym miesiącu aż cztery książki. Jak dla mnie, przy moim obecnym trybie życia to bardzo dużo, a w porównaniu do tego, ile ostatnio czytam, cztery książki to sukces. W Listopadzie pojawiły się recenzje egzemplarzy recenzenckich, czyli Odrodzone, Playlist for the dead i Skoku. Pod koniec miesiąca wybrałam się razem z Alys na premierę drugiej części Kosogłosa, który okazał się niesamowity, a na początku Listopada na blogu pojawił się stosik.

Jeśli chodzi o Grudzień, to na pewno będzie on niesamowity. Jeśli chodzi o bloga, to szykuję kilka, ciekawych postów, które mam nadzieję, że Wam się spodobają. W tym miesiącu oczywiście będą Święta i ten cały klimat, który uwielbiam, a w przerwie świątecznej w końcu porządnie poczytam i po nadrabiam seriowo-filmowe zaległości. Życzę Wam pełnych wrażeń w Grudniu! 


15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku i powodzenia w grudniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do zabawy w wygrywajce http://popoludniezksiazka.blogspot.com/2015/12/wygrywajka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Same nowości w listopadzie przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem tak entuzjastycznie nastawiona do grudnia, ale przynajmniej będzie wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No miesiąc Listopadowy okazał sie dla Ciebie wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam święta i już nawet zaczęłam odliczać dni :D
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytałabym "Playlist for the dead" - nie wiem czy trafnie, ale kojarzy mi się trochę z "13 powodów", któ®e czytałam jakieś 2 lata temu i bardzo mi się podobała :)
    Owocnego grudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przeczytałam w listopadzie cztery książki- piąteczka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku. :) Powodzenia w grudniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam "Pojedynek". Książka bardzo mi się podobała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wynik! Ja przeczytałąm aż 7 książek w listopadzie i już nie mogę się doczekać kolejnych świetnych książek jakie czekają na mnie w grudniu :) Powodzenia w kolejnym miesiącu :3

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w grudniu także 4 przeczytane książki. Liczę, że grudzień będzie lepszy i pozwoli troszkę poszaleć :)
    Na blogu trwa konkurs - do wygrania "Po Bandzie" (poradnik kreatywnego pisania), więc zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń