czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku


I kolejny rok za nami. Czas tak szybko leci, a ja mam wrażenie, jakbym wczoraj bawiła się na sylwestra 2014/2015. Oznacza to, że każda godzina, dni, tygodnie i miesiące uciekają mi, a ja nie wykorzystuję w pełni każdego dnia. 2015 rok był dla mnie ciężki. Przeżyłam ciężkie chwile i ten rok dał mi do myślenia. W tym roku przeżyłam również wspaniałe momenty, poznałam rewelacyjnych ludzi i byłam szczęśliwa, ale jakby nie patrzeć, ten rok dał mi popalić.


Jeśli chodzi o książki, to nie czytałam dużo. Tak na prawdę przeczytałam bardzo mało książek, ale z powodu różnych czynników. Mimo wszystko cieszę się z każdej przeczytanej lektury oraz jestem szczęśliwa, że dalej tu jestem, gdyż w tym roku miałam kilka chwil zwątpienia. 

Podsumowanie roku:

Ilość przeczytanych książek: 46
Napisanych recenzji: 40
Dodanie postów: 75
Ilość komentarzy do tej pory: 3446
Ilość odwiedzin do tej pory: 105183
Najlepsza książka roku: Losing Hope, Black Ice, Maybe Someday, Obsydian, Pułapka uczuć, Nieprzekraczalna granica, Ogień i woda, Toxic, Wstyd


Postanowienia:

Na 2016 rok mam trochę postanowień, ale to ze strony prywatnej, a nie związanego z książkami. Oczywiście mam zamiar czytać jak najwięcej i chciałabym przeczytać 52 książki, ale chciałabym zrobić coś dla siebie. W 2016 roku kończę 21 lat, a ostatnie lata spędziłam wyłącznie na nauce. Matura i studia spowodowały, że nie miałam życia, a młode lata uciekają mi przez palce. Dodatkowo choroba uświadomiła mi, że warto żyć i korzystać z chwil.


Dzisiaj krótko i na temat. Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku. Szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń, sukcesów i pięknych chwil. Dużo, wspaniałych książek do przeczytania i wszystkiego najlepszego !!


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok. Żeby ten rok był lepszy niż poprzedni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku 2016. Życzę wielu niesamowitych lektur i przeczytania 52 książek, a nawet więcej. No i oczywiście spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Życzę, aby udało Ci się spełnić wszystkie postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za to, żeby Twoje postanowienia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń