niedziela, 6 grudnia 2015

Idealne książki na Zimę ze Świątecznym klimatem

Cześć, dziś z okazji Mikołajek mam dla Was coś nietypowego. Z racji tego, że jesteśmy na początku świątecznego i zimowego klimatu, dziś przygotowałam dla Was post z książkami, które warto przeczytać w tym okresie. Ja uwielbiam czytać książki z klimatem, więc zawsze staram się wybierać powieść, która idealnie odzwierciedli czas, w którym w danym momencie się znajduję. Poniżej zamieszczam parę książek, które warto teraz przeczytać.


PRETTY LITTLE LIARS. SEKRETY

Jest to moja pierwsza, świąteczna książka, którą czytałam i mam o niej pozytywne zdanie. Książkę czytałam dwa lata temu przed Świętami i idealnie nadała się na czas oczekiwania Świąt Bożego Narodzenia, wiec polecam ją dla fanów Pretty Little Liars, bo to idealny dodatek do serii.





 W ŚNIEŻNĄ NOC

Za to tę książkę czytałam rok temu przed Świętami Bożego Narodzenia i również wspominam ją bardzo dobrze. Są to trzy opowiadania, którym towarzyszy świąteczny klimat, więc idealnie nadaje się na czas oczekiwać do Świąt. Pamiętam, że zaraz po przeczytaniu książki byłam trochę zawiedziona tą książką, ale teraz po roku czasu wspominam ją bardzo dobrze.




HARRY POTTER

Oczywiście nie mogło zabraknąć Harrego Pottera. Harry jest dobry na każdą okazję, a Święta bez czytania Harrego to nie święta. Ja mam zamiar wkońcu przeczytać Harry Potter and the Philosopher's Stone, którego zaprzestałam czytać kilka miesięcy temu i ponownie obejrzeć wszystkie filmy, bo dawno nie oglądałam filmowej wersji Harrego Pottera.





WILKOŁAKI Z MERCY FALLS

Trylogia Maggie Stefvater jest dość stara, ale teraz wychodzi nowe wydanie, więc to idealny czas, aby zapoznać się z tymi książkami, tym bardziej, że mróz i zima są tam nieustannym elementem, więc chociaż w tych książkach możemy poczuć trochę Zimna. Ja przy tej trylogii bawiłam się świetnie i z pewnością kiedyś przeczytam ją jeszcze raz.


BLACK ICE

Tę książkę czytałam na początku tego roku w zimowe dni i bawiłam się przy niej rewelacyjnie. Black Ice jest niesamowite, bardzo wciąga i idealnie nadaje się na nadchodzące tygodnie. Becca Fitzpatrick jak zwykle mnie nie zawiodła. Myślałam, że seria Szeptem będzie jej jedynymi, dobrymi książkami, jednak Black Ice też niczego nie brakuje. 




PODARUJ MI MIŁOŚĆ

W tym roku przed świętami mam zamiar przeczytać 12 Świątecznych opowiadań. Jestem pewna, że ta książka będzie rewelacyjna i już nie mogę się doczekać, aż w końcu zacznę ją czytać. Dwanaście różnych autorów, dwanaście różnych opowiadać, świąteczny klimat w tle, chyba nie może być lepiej ? W tym roku na święta czekam właśnie z tą książką !




A jakie są Wasze typy ? Co najchętniej czytacie w oczekiwaniu na Święta ?

8 komentarzy:

  1. Świetne tytuły wybrałaś. Sama też je polecam :) Nie czytałam tylko pierwszej, ale mam ją na półce, a także ostatniej, którą akurat dostałam na Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja ostatnio czekałam na chłodniejszą aurę, żeby przeczytać Black Ice, choć czekało od zeszłej jesieni. I zgodzę się z Tobą, fajna książka i bardzo szybko się czyta. Nieźle wciąga jak na młodzieżówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Black Ice" jest świetne, sama czytałam to w czerwcu, ale klimat był taki sam jakbym czytała w zimie ;D
    Zaczęłam dzisiaj "Podaruj mi miłość" -mam plan czytania po jednym opowiadaniu dziennie, aż do świąt ^^ Na pierwszy ogień poszła Jenny Han, jako, że mam ochotę na jej książki... ale to opowiadanie niestety mnie zawiodło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam czytać takie klimatyczne książki. W tym roku bardzo chcę sięgnąć po "Podaruj mi miłość" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Greena zaczynam się przekonywać - jego "Gwiazd naszych wina" średnio przypadło mi do gustu (było dobre, ale nie zachwycało), bardziej podobała mi się ekranizacja, jeśli mam być szczera, ale za to "Papierowe miasta" mnie zachwyciły! Skoro polecasz "W śnieżną noc" jako książkę idealną na święta, może się skuszę :D I właśnie w święta zabiorę się za jej czytanie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli o mnie chodzi to planuję przeczytać Opowieść Wigilijną
    Zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję, bardzo fajny blog!
    Rok temu w wigilię czytałam W śnieżną noc i tak samo jak ty miło ją wspominam :)

    Pozdrawiam,

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej fajny blooog . A polecisz mi coś ze stronki bookmaster.pl ? chce coś na święta kupić siostrze młodszej

    OdpowiedzUsuń