piątek, 6 listopada 2015

Stosik [6/2015]

Hej, dziś chcę Wam pokazać kolejne zdobycze, które udało mi się zdobyć w ciągu dwóch miesięcy. Szczerze mówiąc, nie wiem, kiedy ja to wszystko przeczytam, gdyż książek przebywa, a czasu jest coraz mniej. Mam nadzieję, że w końcu przywyknę do tego szybkiego tempa i zawsze znajdę czas na kubek, gorącej herbaty i książkę. 
1. Po lewej stronie jest piękne, nowe wydanie Harrego Pottera i Kamienia Filozoficznego. To niesamowite, że po tylu latach zostają wydane nowe książki i to w serii limitowanej, a co roku będzie wydawana kolejna część, a fani Harrego znowu poczują ten dreszczyk emocji związany z kupnem kolejnych części,
2."Zaliczyć czwórkę" Janet Evanovich-zakup własny
3. Dwie nowelki do Szklanego tronu, czyli "Zabójczyni i władca piratów" oraz "Zabójczyni i Imperium Adarlasu"-zakup własny
4."Morze spokoju" Katja Millay- w końcu zdobyłam normalne wydanie mojej ulubionej książki, bo miałam tylko egzemplarz recenzencki-wymiana
5."Restart" Amy Tintera- tę oto książkę znalazłam w październikowym epikboxie
6."Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery-zakup własny
7."Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" Michelle Falkoff-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria
8."Odrodzona" C.C. Hunter-j.w
9."Klucz niebios"-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa SQN

Co polecacie, abym przeczytała, jako pierwsze?

18 komentarzy:

  1. Mała pomyłka w poście - "Restart", nie "Reset" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zazdroszczę ci książki "Morze spokoju"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilustrowany Harry <3 Klucz niebios też mam, właśnie skończyłam lekturę i pocę się nad recenzją :) Restart taki cieniutki? Nie wiem czemu, ale spodziewałam się obszerniejszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry'ego zazdroszczę, sama chciałabym mieć :) I zgadzam się z Tobą, że to prawdziwa gratka i możliwość powrotu do historii dla fanów.
    Czyżby nowelki do "Szklanego Tronu" z Merlina? Ja tam ostatnio znalazłam właśnie czwartą z nich za 7 zł :3

    Niestety, nic nie czytałam i nie mogę polecić, ale mimo to życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, akurat kupiłam je na lc za 5zł :)

      Usuń
  5. Uwielbiam to wydanie HP :)
    Piękne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Harry'ego, bo sama chciałabym mieć to wydanie. Widziałam już kilka ilustracji ze środka i naprawdę robią wrażenie ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. O-o-o!!! Masz Harry'ego *.* też chcę! :)

    P.S. Organizuję u siebie wymiankę świąteczną z akcentem książkowym. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy. W tamtym roku było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nigdy nie czytałam Harry'ego ale widząc takie wspaniałe wydanie zastanawiam się czy nie zacząć :)
    Świetny stosik, pozdrawiam.
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Potter kusi i nęci moje zmysły... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Harry. Ciekawi mnie Klucz niebios chociaż jak na razie pierwszej części nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Anię z Zielonego Wzgórza" uwielbiam, a za sobą mam dwie części przygód Śliweczki - dobra zabawa. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać Morze spokoju... :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam Morze Spokoju, także mogę z przyjemnością polecić, bo dobra książka. Natomiast sama chętnie bym przeczytała Playlist for Dead.. jestem również ciekawa Odrodzonej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy kuszą Harrym... :) "Klucz Niebios" właśnie czytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej, rzecz jasna zazdroszczę Ci wydania Harrego Pottera, które jest świetne :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń