niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie Października

I kolejny miesiąc za nami. Już zaraz koniec roku, a ja nie wiem, kiedy ten czas tak szybko zleciał. Już niedługo blog będzie istniał cztery lata !! Ja nie wiem, kiedy to zleciało, ale nie ma co marudzić, tylko podsumować to, co było i zacząć kolejny miesiąc.



W tym miesiącu przeczytałam:
  • Klątwe tytana
  • Pułapka uczuć



W tym miesiącu przeczytałam na prawdę mało, ale po pierwsze rozpoczęły się studia, a jest to już II rok, który mimo wszystko jest cięższy, a zajęcia mam od rana do wieczora i nie mam czasu czytać w tygodniu, nad czym ubolewam. Drugi powód jest taki, że od dwóch tygodni czytam pewną książkę, która średnio mi się podoba i nie mogę przez nią przejść i z czytaniem książek stoję w miejscu. Mam nadzieję, że jakoś się z tego wygrzebię i Listopad okaże się lepszym miesiącem.

W Październiku pojawiły się trzy recenzję: Mary Dyer. Tajemnica, Maybe Someday i Klątwy tytana. W połowie miesiąca pojawił się u mnie epikbox, który okazał się świetny i na pewno kupię sobie następnego. A wczoraj było Halloween, dlatego w piątek pojawił się post z propozycjami książkowymi na ten wieczór. W Październiku nie wydarzyło się nic ciekawego, ale mam nadzieję, że Listopad okaże się o wiele lepszy. W Listopadzie mam zamiar czytać o wiele więcej ! Pod koniec miesiąca do kin wejdzie ostatnia część Igrzysk śmierci, więc na pewno się na niego wybiorę i będziecie mogli przeczytać moją opinię tego filmu. Co do planów na Listopad, to nie ma ich wiele, ale mam nadzieję, że okaże się to ciekawy miesiąc.


9 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w trakcie "Pułapki uczuć" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie za dobrze z czytaniem idzie :/
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też czas szybko leci. :)
    Powodzenia z czytaniem w tym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci jeszcze chwila i będzie Boże narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na czytanie mam jedynie wolną chwilę w autobusie jak wracam ze szkoły, więc wyniki też takie średnie :/
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czekam na ostatnią część "Igrzysk Śmierci"! Mam nadzieję, że dorówna książce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pułapkę uczuć" mam na swojej półce już od jakiegoś czasu, ale ciągle nie mogę się za nią zabrać. Może w tym miesiącu w końcu mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne ile, ważne, że się czyta. :) Oby w listopadzie było jeszcze lepiej. :)
    Również czekam na premierę "Kosogłosa". Co to będzie za finał!

    OdpowiedzUsuń