środa, 11 listopada 2015

170. Odrodzona-C.C.Hunter

Odrodzona, C.C.Hunter, Feeria Young, s.421
Ocena: 6/10

Dwa miesiące temu żegnałam się z serią Wodospady Cienia, która przypadła mi do gustu. Musiałam pożegnać się z bohaterami, z którymi przeżyłam kilkanaście miesięcy i bardzo się z nimi zżyłam. Dziś jestem po przeczytaniu kolejnej książki, która rozgrywała się w tym magicznym miejscu, jakim jest obóz Wodospadów cienia, ale teraz do tego świata wkroczyłam z nową bohaterką, a mianowicie Dellą, która ma nieco inny punkt widzenia, niż Kylie i jest po innych przeżyciach, niż bohaterka z Wodospadów cienia. Odrodzona to pierwszy tom serii Wodospady Cienia Po zmroku, gdzie główną bohaterką jest wampirzyca Della, a zarazem najlepsza przyjaciółka Kylie.

Della Tsang to wampirzyca, która nie ma w życiu łatwo. Przemiana w wampira zmieniła jej życie. Straciła chłopaka i kochającą rodzinę. Można by myśleć, że Della straciła wszystko i może tak by było, gdyby nie Wodospady cienia, gdzie spotkała swoje najlepsze przyjaciółki, zakochała się i znalazła sens życia, czyli pracę w JBF. Jednak praca dla JBF nie należy do najprostszych, a dziewczyna musi być bardzo ostrożna, jednak może to być ciężkie, gdy na horyzoncie pojawia się przystojny i tajemniczy Chase, który coś przed nią ukrywa, a to właśnie z nim Della prowadzi śledztwo w sprawie morderstwa. To nie jedyny problem wampirzycy. Coś dzieje się z jej zmysłami węchu i słuchu, a dodatkowo dziewczyna poznaje sekrety rodziny, a jedyną osobą z rodziny, która może coś na ten temat wiedzieć, nie daje znaku życia, a problemy miłosne ze Steve stają się jeszcze bardziej skomplikowane.

Po wielu trudach w końcu przeczytałam Odrodzoną i powiem Wam, że było ciężko. To nie tak, że książka mnie zanudziła, ale nie miałam kompletnie czasu na czytanie, a pierwsza część Wodospadów Cienia Po zmroku nie sprawiła, że chciałam ją nom stop czytać i nie odkładać, a wręcz przeciwnie, zawsze znajdywałam coś, aby nie czytać. Oczywiście, gdy zasiadłam do czytania i wciągnęłam się w historię, to nie mogłam się od niej oderwać, ale gdy tylko ją odkładałam, to od razu o niej zapominałam. Na początku nie wiedziałam, co jest przyczyną, że szósta książka C.C.Hunter nie porwała mnie tak, jak poprzedniczki, ale teraz już wiem, co było powodem. Mianowice zachowanie Delli, która była strasznie irytująca i nieszczęśliwa. Okej, na początku to było nawet interesujące. W Wodospadach Cienia Della była drugoplanową postacią i nawet ciekawa była ta bohaterka, która jest twarda i pewna siebie i bardzo polubiłam ją, natomiast w Odrodzonej było już tego za dużo. Dziewczyna była ciągle nieszczęśliwa i ciągle narzekała, że czasami miałam przez nią doła. Niestety po Odrodzonej inaczej postrzegam Dellę. Na początku była ona ciekawą postacią, ale teraz mam całkowicie odmienne zdanie i mam nadzieję, że w kolejnych częściach dziewczyna się zmieni, bo jak nie, to ja nie wiem, jak ja przetrwam dalsze części Wodospadów cienia Po zmroku.

Bardzo się cieszę, że C.C.Hunter napisała kolejną serię o bohaterach z Wodospadów cienia, bo dalej możemy przebywać w tym magicznym miejscu i dalej spędzać czas z tymi bohaterami. Byłam ciekawa, co nowego wymyśli autorka i czy uda jej się jeszcze mnie zaskoczyć i na szczęście tak. Co rusz autorka mnie zaskakiwała, a historia Delli nabierała innego kierunku, niż myślałam. Nie spodziewałam się, że autorka ma jeszcze tyle asów w rękawie i jestem niezmiernie ciekawa, co jeszcze siedzi w jej głowie. Już nie mogę się doczekać, aż poznam dalsze losy bohaterów tych dwóch serii. 

Odrodzona to idealna gratka dla fanów Wodospadów cienia i dobry spitt-of dla osób, które nie chcą się jeszcze rozstawać z bohaterami, tak jak ja. Mimo że książka nie spodobała mi się aż tak, jak poprzednie książki C.C.Hunter, ale jest to jedynie spowodowane Dellą, która była niezmiernie oschła. Jednak oczywiście polecam Wam Odrodzoną, jak i całą serię Wodospadów cienia, bo to ciekawe książki, przy których można spędzić miło czas i oderwać się od rzeczywistości. 

Książkę otrzymałam od wydawnictwu 
Feeriaza co serdecznie dziękuję !
Książkę możecie kupić tutaj!

6 komentarzy:

  1. Mnie też główna bohaterka bardzo irytowała, przez co średnio mi się tę książkę czytało i chyba po kolejne tomy z serii już nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji spotkać się z twórczością C.C. Hunter, ale myślę że powinnam to nadrobić :D
    Pozdrawiam, Julka
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu sięgnąć po serię Wodospady cienia, bo już od długiego czasu to planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam. Ba! Nie wiedziałam nawet, że taka seria istnieje! Myślę, że z ciekawości mogłabym sięgnąć po pierwszy tom i jeśli będę miała okazję - zrobię to na pewno. Lubię tego typu książki.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam serii ale chciałabym poznać.

    OdpowiedzUsuń