czwartek, 1 października 2015

Podsumowanie Września

Wow! To już dziewiąte podsumowanie miesiąca ! Czas tak szybko leci, że trzeba z niego korzystać w stu procentach. Pisanie podsumowań miesiąca był dobrym pomysłem, gdyż mogę sobie powrócić do wcześniejszych postów i zobaczyć, jak szło mi czytanie w danym momencie, co czytałam i co w ogóle się działo w tym czasie. A wy lubicie podsumowania? Ja na początku byłam do nich dość sceptycznie nastawiona, ale teraz uważam je za dobrym pomysłem i lubię je czytać na innych blogach. A teraz zapraszam Was na podsumowanie Września.


W tym miesiącu przeczytałam:
  • Mara Dyer. Tajemnica
  • Maybe Someday
  • Wybrana o zmroku
  • Wstyd


Co ciekawego działo się w tym miesiącu. Prywatnie nie było nic szczególnego, a na blogu pojawiło się trochę postów. Na początku recenzja genialnej książki Ogień i woda, później razem z Alys zrecenzowałyśmy Oddam Ci słońce w dość nietypowy sposób, następnie pojawiły się trzy recenzję Wybranej o zmroku, Sekretu Julii i Wstydu. W zeszłym tygodniu wybrałam się do kina na Próby ognia, a moją opinię możecie przeczytać tu. A na sam koniec zrobiłam podsumowanie wakacji, gdzie jest dużo zdjęć i lista książek przeczytanych, więc zapraszam. 

Jak będzie prezentował się Październik? W końcu nadeszła moja ulubiona pora idealna na czytanie. Już nie mogę się doczekać weekendów, gdzie wieczorami będę zaszywać się w domu z ciepłą herbatką, piękną świeczką, ciepłym kocykiem i dobrą książką. Dlaczego tylko w weekendy? Ehh bo od wczoraj zaczęłam drugi rok studiów, więc rozpoczął się długi sezon nauki, chodzenia na uczelnie i przesiadywanie tam do późnego popołudnia. Więc w Październiku planuję czytać, no i oczywiście się uczyć, a już niedługo Halloween, które uwielbiam, więc planuje się już post z tym związany.


7 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "Maybe someday", która była naprawdę świetną książką. A jeśli chodzi o pozostałe trzy, to mam je w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wszystkie książki oprócz "Wstydu" :)
    Czekam na recenzje "Maybe someday"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wieczorem (w nocy) planuje zacząć czytać Maybe Someday :) widzę, że wrzesień nie był zły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem strasznie ciekawa tego, co przygotujesz na Halloween! :D Też uwielbiam to amerykańskie święto i nic na to nie poradzę :D
    Też planuję coś ciekawego, zobaczymy co mi z tego wyjdzie :>

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również przez jakiś czas sceptycznie podchodziłam do podsumowań, ale potem się do nich przekonałam. :) Czytałam "Maybe Someday" i "Mara Dyer. Tajemnica". :) "Wstyd" przede mną, już czeka na półce. :)

    Zaczytana Dolina

    OdpowiedzUsuń
  6. A zatem życzę, aby nowy rok akademicki upłynął Ci gładko ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z ta nie czytałam ale na Ogień i woda mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń