piątek, 30 października 2015

Książkowe propozycje na Halloween

Już jutro Halloween, czyli jedno z moich ulubionych świąt ! Już jako dziecko przebierałam się i chodziłam po słodycze. Dla mnie to czas strachu, dreszczyku i dobrej zabawy. Dziś preferuję spędzić te święto w domowym zaciszu, czytając przerażającą książkę i oglądać straszne horrory. Uwielbiam całą tą atmosferę i już nie mogę się doczekać jutra ! Dziś mam dla Was kilka propozycji książkowych, także zapraszam.


SHERLOCK HOLMES:

Opowiadania Sherlocka Holmesa są idealne na wieczór, którym towarzyszą tajemnice i dreszczyk emocji, a na dodatkowo są krótkie, więc spokojnie przeczytacie je w ten Halloweenowy wieczór. Jak znacie historie Arthura Conana Doyla, to wiecie, że kryminał z najpopularniejszym detektywem w historii was nie zawiedzie.


CARLOS RUIZ ZAFÓN:

Książki hiszpańskiego pisarza, szczególnie te przeznaczone dla młodzieży są idealne na Halloween, gdyż w tych książkach towarzyszy mrok i tajemnice, a poza tym książki Zafóna są cudowne. A na dodatek to świetny czas, aby rozpocząć swoją przygodę właśnie z tym autorem. Ja trochę to zaniedbałam, ale koniecznie muszę to nadrobić. 



GĘSIA SKÓRKA:

Jako dziecko zaczytywałam się w serię Gęsia skórka i pamiętam, że przy tych książkach zawsze się bałam, wiec od razu skojarzyły mi się z Halloween. Nie wiem, jakby było teraz, ale w czasie podstawówki i gimnazjum bardzo te książki lubiłam, więc myślę, że to idealna propozycja dla młodszego czytelnika.




HARRY POTTER:

Kolejna moja propozycja to Harry Potter, w końcu Harry jest dobry na każdą okazję, czy to na święta, wakacje, czy właśnie na Halloween. Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę, tym bardziej, że książką pani Rowling zawsze towarzyszą tajemnicę, mrok i strach, więc Halloween z Harrym Potterem ? Czemu nie !



KRYMINAŁY:

Halloween to idealny czas, aby zabrać się za swój ulubiony kryminał lub przeczytać coś nowego. Najważniejsze, żeby było coś z dreszczykiem emocji  i aby było strasznie, w końcu w ten wieczór można się bać i się porządnie wystraszyć. 




Jeszcze nie wiem, jak spędzę tegoroczne Halloween, ale mam nadzieję, że będzie strasznie, tajemniczo i mrocznie, a na dodatek spędzę miło czas. Na pewno dowiecie się na moim snapchacie @ksiazkiblair. A wy jak spędzacie trzydziesty pierwszy października ? Zbieracie słodycze, imprezujecie, czy siedzicie w domu? A może nie lubicie Halloween ? 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Pozdrawiam !

8 komentarzy:

  1. Harry Potter w Halloween-Idealny!
    http://wicherslow.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje :) Również lubię Halloween, a szczególnie tę atmosferę jaka mu towarzyszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgodzę się ze wszystkimi pozycjami m.in. z Harrym Potterem.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje typy i nie musi się godzić z Harrym na Halloween, jednak większości pomysł ten się spodobał :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie Sherlock Holmes i Harry Potter! Sherlocka jak na razie dużo nie czytałam, więc dobre to przypomnienie, aby się za niego zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Potter jest idealny na Halloween! Jednak ja dzisiejszego wieczoru sięgnę po "Badacza potworów" ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pierwszą część przygód Sherlocka Holmesa i żałuję, że jej wczoraj nie przeczytałem :/

    OdpowiedzUsuń