wtorek, 29 września 2015

Podsumowanie wakacji!

Nie mogę uwierzyć, że dziś mija ostatni dzień moich trzymiesięcznych wakacji. Miałam wielkie plany, dużo ambicji i mnóstwo wolnego czasu. Planowałam dużo czytać, nadrabiać seriale, podróżować i odpoczywać, a jak wyszło? Nie do końca, tak jak planowałam to w czerwcu, ale mimo wszystko jestem zadowolona z tych wakacji i będzie mi ich brakowało.

Te zdjęcie pokazywałam Wam w czerwcowym podsumowaniu. Wtedy dopiero wakacje mi się zaczynały, a te książki miałam przeczytać w te wakacje. Jednak wyszło jak zawsze, ponieważ zawsze czytam to, na co mam w danym momencie ochotę, więc planowanie książek do przeczytania w najbliższej przyszłości to nie dla mnie (jednak coś z tych książek udało mi się przeczytać, ale to poniżej).


W te wakacje przeczytałam 15 książek, może to i słabo, a może nie, jednak ja jestem zadowolona z tego wyniku, bo człowiek samymi książkami nie żyje, a wakacje są po to, aby odpocząć (też od książek), bawić się, zwiedzać i robić różne szalone rzeczy.

  1. "Toxic" Rachel van Dyken-9/10
  2. "Alicja królowa zombi" Gena Showalter-2/10
  3. "Co, jeśli..."Rebecca Donovan-5/10
  4. "Delirium.Opowiadania" Lauren Oliver-7/10
  5. "Sekret Julii" Teheren Mafi-5/10 (w planach wakacyjnych książek)
  6. "I nie było już nikogo" Agatha Christie-5/10 (w planach wakacyjnych książek)
  7. "Obsydian" Jennifer L. Armentrout-10/10
  8. "Wyspa potępionych" Melissa de la Cruz-5/10
  9. "Źródło" J.D.Horn-7/10
  10. "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson-2/10
  11. "Ogień i woda" Victoria Scott-9/10
  12. "Wybrana o zmroku" C.C.Hunter-8/10
  13. "Maybe Somday" Colleen Hoover 10/10 (w planach wakacyjnych książek)
  14. "Wstyd" Rachel van Dyken-9/10
  15. "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin 3/10
W te wakacje miałam trochę pozwiedzać jednak nie zrealizowałam wszystkich planów, gdyż zachorowałam i szpital popsuł mi trochę plany, jednak miałam kilka, fajnych wyjazdów, głównie nad morze :) Uwielbiam nasze polskie morze, więc ogromnie się cieszę, że mogłam kilka razy w nim być. Spędziłam rewelacyjny tydzień w Jarosławcu, gdzie wiele pozwiedzałam, a jeszcze wiele zostało do zobaczenia, byłam kilka razy na jednodniowym wypadzie do Międzywodzia, gdzie na nowo odkryłam te magiczne miejsce i zobaczyłam dużo, ciekawych miejsc, o których nie miałam pojęcia. Spędziłam również trochę czasu nad jeziorem w Ińsku, który również jest przepiękny.

Spędziłam również wiele, rewelacyjnych chwil ze znajomymi, byłam na gali Eska Music Award, gdzie bawiłam się świetnie, obejrzałam kilka, ciekawych filmów i nadrabiałam częściowo seriale, ale najważniejsze są książki, które przeczytałam. Jak mogliście przeczytać, kilka było rewelacyjnych, a kilka wręcz przeciwnie, jednak z każdej książki, jaką przeczytałam jestem zadowolona !


W wakacje zaczęłam również te trzy książki, jednak nie udało mi się ich skończyć do dzisiaj, więc nie liczę ich do listy książek przeczytanych w wakacje, jednakże zostały one wtedy zaczęte, a teraz nie pozostaje mi nic innego, tylko szybko je skończyć.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał :)
Pozdrawiam ! 

7 komentarzy:

  1. Nie ważna jest tak ilość tylko fakt, że trafiłaś na lektury z których jesteś jednak zadowolona :) Fajnie, że udało Ci się tyle razy być nad morzem albo gdzieś w pobliżu wody (moje wakacje były typowo w mieście). Znam sporo tytułów, z tych które są u Ciebie na zdjęciu :) Jeśli zaś chodzi o "Klątwę Tytana" to prędko ją przeczytasz - ta mitologiczna seria bardzo wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 to nie taki zły wynik patrząc na to, jak czytają Polacy. I nie tylko.
    No ale gratuluję przeczytanych pozycji i zazdroszczę udanych wyjazdów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam z tych książek "Marę Dyer" (szokująco nisko ją oceniłaś ;) ), "Obsydian" i "Maybe Someday". Wszystkie mi się podobały, najbardziej seria Lux, którą uwielbiam. :) Teraz czytam "Toxic", a na półce czeka "Wstyd". :) Piękne zdjęcia znad morza. Kiedyś byłam na koloniach w Międzywodziu. Ach, czasem chciałoby się znowu pojechać nad morze. :)
    Zaczytana Dolina

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 książek to i tak dobry wynik. Nie jest ważna ilość, ale to, że czytałaś książki, na które akurat miałaś ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę kilka perełek w przeczytanych książkach! :) Powodzenia w nowym roku akademickim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Z tego co widzę, to wakacje miałaś udane ;)

    OdpowiedzUsuń