wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie Sierpnia


Jeszcze nie tak dawno, bo dwa lata temu szłabym zwami dziś na rozpoczęcie roku. Mimo że dla mnie wakacje jeszcze się nie skończyły, to i tak czuję tą szkolną presję, pewnie dlatego, że mój młodszy brat rozpoczyna dziś kolejny rok szkolny. Cieszę się, że przede mną jeszcze jeden miesiąc wakacji i będę mogła ten czas w pełni wykorzystać na czytanie, tak jak i było w Sierpniu, gdyż z tego miesiąca jestem bardzo zadowolona. 


W tym miesiącu przeczytałam:
  • Oddam Ci słońce
  • Ogień i woda
  • Obsydian
  • Źródło
  • Wyspa potępionych
  • I nie było już nikogo


Sierpień był po prostu niesamowity ! Mimo kilku problemów zdrowotnych, które mam nadzieję, że niedługo się wyjaśnią, ten miesiąc zapamiętam na długo. Na początku miesiąca wybrałam się do kina na Magic Mike XXL, który okazał się świetnym filmem. W sierpniu dopisywała pogoda, więc wybrałam się dwa razy nad morze do Międzywodzia. Nadrobiłam trochę zaległości serialowe i po spotykałam się ze znajomymi. Dodatkowo zamówiłam świetne zakładki z EpikBoxa. Jednak najlepiej wspominam minioną sobotę, gdyż razem z Alys wybrałam się na Eska Music Awards 2015 i było po prostu niesamowicie, a całą relacje mogliście oglądać na moim snapchacie @blairowa. Ogólnie zastanawiam się, czy nie założyć drugie konto książkowe specjalnie dla was, gdyż jak mogliście zauważyć, rzadko dodaje tam coś związanego z blogiem i książkami, gdyż to konto prywatne, gdzie śledzą mnie również moi znajomi. Co myślicie o tym pomyśle, aby założy drugie konto, gdzie będę mówiła tylko o książkach ?

Jak wyglądał Sierpień na blogu? Na początku pojawiły się dwie recenzje, najpierw I nie było już nikogo, a później rewelacyjnego Obsydianu. Następnie pojawiła się moja opinia na temat magazynu English Matter, a później konkurs, gdzie mogliście wygrać książkę Wyspa potępionych (wyniki już niedługo na Instagramie). Dalej mogliście przeczytać recenzję Źródła, a potem przedpremierowo recenzję Wyspy potępionych. Na sam koniec pojawił się stosik. 

Jak będzie wyglądał Wrzesień ? Niestety ten miesiąc obejdzie się już bez wyjazdów, bo tak jak wspominałam wcześniej, mam trochę problemów ze zdrowiem i za dwa tygodnie idę do szpitala, jednak pierwsze dwa tygodnie chcę spędzić wyłącznie na czytaniu, aby mieć też dla was zapas postów. Natomiast ostatni tydzień będzie już totalnym przygotowaniem się na studia. A i bym zapomniała, we Wrześniu mam również zamiast wybrać się do kina na Próby ognia. Jak widzicie, Wrzesień nie zapowiada się jakoś znakomicie, jednak mam nadzieję, że będzie to dobry miesiąc. 


Życzę wszystkim powodzenia w Nowym Roku Szkolnym :)

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Sporo książek udało Ci się przeczytać :D Powodzenia w tym miesiącu.
    Co do drugiego konta na snapie, ja jestem na tak! Sama o tym myślałam ;)
    Nie mogę się doczekać Prób Ognia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miesiąc! :D Oby wrzesień swą czytelniczą łaskawością również Cię obdarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę Ognia i Wody! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będziesz czuła się lepiej. Teraz zaczynam liceum i mam nadzieję, że znajdę choć trochę czasu na czytanie książek.
    Gratuluję wyniku i powodzenia we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się przeczytać całkiem sporo książek, gratuluję! Najbardziej zazdroszczę "Ognia i wody" ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł ze snapchatem super. Sama się zastawiam nad taka opcją, ale w moim przypadku lepiej się wstrzymać i jeszcze poczekajć ;)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci "Ognia i wody". Życzę Ci jeszcze lepszego wyniku czytelniczego w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zazdroszczę ci Ognia i wody, Wyspy potępionych i Obsydianu (Ach, Daemon, żałuję, że mam ebooki, papierowe egzemplarze wyglądałyby pięknie na półce).

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń