piątek, 28 sierpnia 2015

Stosik [5/10]

Hej. Tak jak przy ostatnim stosiku cieszyłam się, że pojawiło się u mnie tak mało książek, tak tu cieszę się, że mam tak dużo książek, bo są to prawie same perełki. Moje postanowienie do końca nie spełnia się, ale cóż na to poradzę, jak jest tyle wspaniałych książek. Dobrze, że mam jeszcze miesiąc wakacji, to jeszcze mogę całymi dniami przysiadywać przy książce :)

1. Po moim zachwycie nad Obsydianem musiałam jak najszybciej zaopatrzyć się w Onyks, zakup własny.
2. Nad morzem za śmieszną cenę upolowałam W Wersalu i Peril Tranon, więc grzech było nie wziąć.
3.Pretty Little Liars. Zepsute upolowałam na olx
4.[delirium. opowiadania] Lauren Oliver to zakup własny, RECENZJA
5.Julia. Trzy tajemnice Tehereh Mafi to efekt wymiany
6.A tu moje zakupy na nieprzeczytane.pl. Jako pierwsze mamy Dar Julii, który muszę jak najszybciej przeczytać
7.Następnie zakupiłam Szklany tron, który wszyscy tak wychwalają. Mam nadzieję, że i mi się spodoba.
8.Nowa książka Rainbow Rowell, czyli Fangirl, którą muszę szybko przeczytać
9. Źródło J.D.Horn to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria young, RECENZJA
10.Wybrana o zmroku to również egzemplarz od Ferii.
11. Ogień i woda to efekt nowej współpracy z wydawnictwem IUVI.
12. Dwa egzemplarze Wyspy potępionych, które dostałam od wydawnictwa Egmont, RECENZJA oraz KONKURS.


To chyba jak na razie największy stosik w tym roku :)
Życzę Wam miłego i świetnego weekednu, w końcu już ostatni :( Mój na pewno będzie wspaniały, bo jutro Eska Music Awards :D Może ktoś będzie ?
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. "Onyks" jest świetny, na pewno nie będziesz zawiedziona :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze stosika czytałam "Ogień i woda" które mocno mi się podobało. A na resztę mam ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły stos :) Znam tylko ,,Ogień i wodę" , którą wspominam bardzo miło. Mój weekend zapowiada się dużo nudniej od Twojego. Miłego czytania!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany Tron i Dar Julii to takie cudowności ♥ Uwielbiam je :D
    Pozdrawiam, Joy xx.

    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się zdobyć same ciekawe książki! Najbardziej zazdroszczę "Fangirl" oraz "Ognia i wody" ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajny stosik. Ja ze swojej strony mogę polecić "Marię Antoninę", która naprawdę przypadła mi do gustu. A co do "Ogień i woda' to mnie ta książka nie przekonała. Liczyłam na coś więcej. Interesuje mnie za to "Szklany tron' - tyle osób go wychwala, że z chęcią poczekam na recenzję :)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę mnóstwo książek młodzieżowych... żadnej z nich niestety nie znam... ale może to kiedyś się zmieni? Stosik bez wątpienia śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźny stosik ;) Najbardziej interesuje mnie "Szklany tron", na którego czaję się już od dłuższego czasu i seria "Lux", chociaż trudno mi się zmotywować żeby po nią sięgnąć. Gorąco polecam "Fangirl" - naprawdę świetna książka. Życzę przyjemnej lektury :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio również zakupiłam Fangirl i już nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci niemal całego stosika! Musisz jak najszybciej przeczytać Onyks, zakochasz się jeszcze bardziej w całej serii. Ja tak mam przynajmniej z każdą kolejną książką tej autorki:) Dar Julii to najlepsza część z całej trylogii. Jestem też pewna, że Szklany tron cię nie zawiedzie, to po prostu niemożliwe, chociaż początkowo ciężko było mi się wbić w tę historię. Także bardzo udany stosik :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele perełek widzę udało Ci się zakupić! Zazdroszczę :)

    http://lakaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń