sobota, 1 sierpnia 2015

Podsumowanie Lipca

Czy połowa wakacji już minęła ? Dla mnie jeszcze nie, ale 1/3 wakacji już za mną. Czas podsumować Lipiec i rozpocząć kolejny miesiąc pełen wypoczynku, relaksu i niespodzianek. Mam nadzieję, że i Sierpień będzie wspaniały, przeczytam wiele, wspaniały książek, spędzę fajne chwile i pospotykam się ze znajomymi. A teraz zapraszam Was na podsumowanie Lipca. W tym miesiącu przeczytałam pięć książek i jest to dla mnie wspaniały wynik porównując go do czerwca, dodatkowo też nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie, bo w końcu są wakacje, jednak mój wynik w pełni mnie satysfakcjonuje. 


 W tym miesiącu przeczytałam:

  • [delirium. opowiadania]
  • Sekret Julii
  • Toxic
  • Co, jeśli...
  • Alicja, królowa Zombi


Na początku tego miesiąca na blogu pojawił się skromny stosik. Pojawiły się również cztery recenzję, z czego trzy dla wydawnictw. Jako pierwsze, pojawiła się recenzja Toxic, później Alicji Królowej Zombi, następnie książki Co, jeśli..., a na sam koniec recenzja dodatku do trylogii delirium. W międzyczasie pojawiła się moja opinia magazynu English Matters 52/2015.  Na samym początku miesiąca wybrałam się razem z Alys na wspólne czytanie do parku, później dni były dość intensywne, bo pracowałam, jednak w połowie miesiąca musiałam podjąć ważną decyzję odnośnie pracy. Dwa tygodnie temu wyjechałam nad morze do Jarosławca. Ten miesiąc uważam za bardzo udany i bardzo dobry i mam nadzieję, że Sierpień będzie jeszcze lepszy.

Jak będzie wyglądał Sierpień? Mam w planach pójść dwa razy do kina, dodatkowo chciałabym wyjechać na weekend do Wrocławia, ale to jeszcze się okaże, czy pojadę w tym miesiącu, a pod koniec miesiąca wybieram się razem z Alys już trzeci raz na Eska Music Awart :) W Sierpniu mam w planach oczywiście czytać, czytać, spotykać się ze znajomymi i nadrabiać zaległości serialowe i filmowe <3 


14 komentarzy:

  1. Przeczytałaś same ciekawe książki w lipcu :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Również w tym miesiącu przeczytałam "Toxic" które bardzo mi się podobało. :) A na resztę z tych książek mam wielką ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji pochwycić w swoje rączki tego coraz bardziej znanego w wersji eng czasopisemka :P muszę to zmienić. Widzę Polskę wzdłuż i wszerz zwiedzasz :D gdybym nie miała choroby lokomocyjnej to 25.08 jechałabym na koncert Linkin Park do Rybnika.... achhh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany miesiąc za Tobą i co najważniejsze ciekawe sierpniowe plany przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Również czytałam Toxic, bardzo mnie wciągnęła!

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Co jeśli'' bardzo mi się podobała. ''Toxic'' mam w planach, szczególnie że pierwsza część ''Utrata'' była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe książki przeczytałaś w lipcu, sama mam w planach niektóre z nich ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Co jeśli" przede mną, ale jestem jej bardzo ciekawa. ;)

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać :)
    Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby kolejny miesiąc był dla Ciebie równie dobry :)

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie przeczytałabym zbiór opowiadań delirium... *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie sierpień również zapowiada się kinowo :) tyle wspaniałych filmów się szykuje, że będę tam częstym gościem : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki :D I bardzo udany miesiąc pod wieloma względami. Czekam na Eske! :)

    OdpowiedzUsuń