poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Konkurs! Wygraj Wyspę potępionych-Melissy de la Cruz

Dziś mam dla Was konkurs, w którym możecie wygrać Wyspę potępionych-Melissy de la Cruz, której premiera jest już 26 sierpnia ! Z racji tego, że są wakacje, dużo osób czyta teraz na zewnątrz, to pomyślałam, że zadanie będzie właśnie z tym związane. Zaraz Wam powiem, o co chodzi.

Regulamin:
1.Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga In love with books
2.Nagrodą w konkursie są dwa egzemplarze książki Wyspy potępionych Melissy de la Cruz
a) Zastrzegam sobie prawo do odwołania konkursu, jeśli udział w nim weźmie mniej niż dziesięć osób
b)Zastrzegam sobie prawo do wyłonienia tylko jednego zwycięzcy, jeśli zgłoszeń będzie mniej niż trzydzieści
c)Zastrzegam sobie prawo do wyłonienia dwóch zwycięzców, jeśli zgłoszeń będzie co najmniej trzydzieści.
3.Konkurs obowiązuje tylko na terenie Polski
4.Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu
5.Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie

6.Wszelkie pytania proszę kierować na adres:
blairowax3@hotmail.com
7.Konkurs trwa od dziś 17 sierpnia 2015r. do 31 sierpnia 2015r. 

8.Zadanie konkursowe:

Zrób zdjęcie książki z wakacyjnym tłem (kilka inspiracji obok) i wyślij mi je na meila blairowax3@hotmail.com z tytułem "Konkurs" oraz w treści podaj nazwę pod jaką obserwujesz mojego bloga lub/i wstaw zdjęcie na swoim profilu na Instagramie z dopiskiem #ksiazki_blair oraz z oznaczeniem mnie na zdjęciu i obserwuj mnie na instagramie @blairowa.

Mam nadzieję, że zadanie konkursowe nie jest trudne, a przyjemnie i mam nadzieję, że weźmie w tym konkursie trochę osób, abym mogła wybrać dwóch zwycięzców.

Powodzenia !

8 komentarzy:

  1. Super konkurs, książkę już mam więc nie będę brać udziału, ale życzę powodzenia innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny konkurs, zgłoszę się jak tylko uda mi się zrobić zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mozna zrobic kilka zdjec czyli kolaz jak ty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje swoich siły, być może akurat mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli są dwie książki do wygrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie ponad trzydzieści zgłoszeń. Na chwilę obecną nie wiem, ile jest, a niektóre zdjęcia muszę zdyskwalifikować, gdyż są brane z internetu.

      Usuń