piątek, 14 sierpnia 2015

English Matters 53/2015

Totalnie uzależniłam się od magazynów English Matters i ciągle wyczekuje nowych numerów. Najnowszy, wakacyjny numer ma na okładce ma genialnego Johnnego Deppa, którego bardzo lubię, więc gdy tylko zobaczyłam okładkę, to nie mogłam się doczekać, aż w końcu w moje ręce wpadnie ten numer i tak oto jestem po przeczytaniu tego numeru.

Czym tym razem zaskoczyło nas wydawnictwo? Jak zwykle tematów jest do wyboru, do koloru, więc każdy znajdzie coś dla siebie, a oto kilka przykładowych artykułów: 
  • The Many Masks of Johnny Depp
  • On Par with the Family
  • Thirty Seconds to Mars
  • North vs South
  • Cinema International
  • Cyprus: The Bityplace of Beauty
Jak zwykle kilka artykułów mnie zaciekawiło, dzięki kilku czegoś nowego się nauczyłam, a ogólnie to miło spędziłam czas w te gorące dni czytając najnowszy numer English Matters. Ja jak zwykle jestem miło zaskoczona nowym numerem i czekam na kolejne.

A wy czytacie te magazyny ? Co w nich lubicie ? Albo czego w nich nie lubicie ? A jak jeszcze nie mieliście styczności z tymi magazynami, to serdecznie Wam polecam :)


Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!



6 komentarzy:

  1. Ten o 30 second to mars mógłby mnie zainteresować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematy tego numeru jakoś mnie nie zainteresowały..

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat również i mnie tematy w tym numerze by nie zainteresowały jednak dla podszkolenia języka sądzę, że te magazyny mogą być idealne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za często czytuję magazyny. Zazwyczaj zdarza się to tylko wtedy, kiedy jakiś przypadkowo wpadnie mi w ręce a ja akurat się nudzę :D Nie wiem czemu, ale niezbyt lubię je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nałogowo czytałam ten magazyn, ale teraz nie mam na to czasu.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń