piątek, 3 lipca 2015

Stosik [4/10]

Hej. Powiem Wam, że nie spodziewałam się, że moje postanowienie o nie kupowaniu książek i nadrabianiu zaległości będzie realne, ale ilość książek, które zdobyłam w przeciągu dwóch miesięcy sama tego dowodzi. Szczerze mówiąc cieszę się z tego, gdyż kupuję to, co na prawdę chcę przeczytać i na co mam ochotę i mogę nadrabiać zaległości, których jest bardzo dużo, nie wspominając już o ilościach e-booków, których też jest trochę. Ale teraz mamy wakacje, a ja trzy miesiące wolnego czasu, który poświęce tylko na książki, tak więc mam nadzieję, że choć trochę tych zaległości książkowych zminimalizuję. 

1. Na samej górze znajduje się "Starter" Lissy Price, który dostałam na urodziny od Alys.
2.Jedyną książkę, którą kupiłam sobie ostatnio to "Mayby Somday" Colleen Hoover i już nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę, bo w końcu napisała to jedna z moich ulubionych autorek <3
3."Co jeśli..."Rebeccy Donovan to egzemplarz recenzencki od Feerii.
4.Kolejna książka to "Toxic" Rachel Van Dyken, którą dosłownie przed chwilą skończyłam. Również od wydawnictwa. 
5.I ostatnia książka z tego stosiku to "Alicja królowa Zombi" Geny Showalter, którą dostałam od wydawnictwa. 


I to by było na tyle :) Już nie mogę się doczekać, aż w te upalne dni będę je sobie czytać :)
 Miłego wypoczynku! 

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie "Toxic"! Poza tym na swojej półce goszczę "Maybe Someday", ale zwlekam z sięgnięciem, bo się trochę (jak zazwyczaj, zresztą) Hoover obawiam. I ten "Starter"! Bardzo dobra książka, jestem pewna, że przypadnie Ci do gustu! Nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze Maybe Someday <3
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dotrzymania postanowienia :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Toxic" - uwielbiam! Z kolei "Co jeśli" bardzo chcę przeczytać, a "Maybe someday" mam na półce i już niedługo zabieram się za czytanie ;)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakowite kąski na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w czytaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toxic mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie, a Maybe Someday przeczytałam w 1 dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę trzech miesięcy dla książek ;) dla mnie takie czasy już minęły ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Starter i MS mam na półce, ale jeszcze nie zaczęłam czytać tych książek.
    Jestem w trakcie lektury "Utraty" i "Toxic" to moje must have w najbliższym czasie!
    A ostatnią książkę kojarzę, ale chyba póki co nie mam czasu na rozpoczynanie kolejnych serii :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam ,,Alicję w krainie zombi" i bardzo mi się spodobała. Jestem ciekawa, czy trzeci tom udał się autorce.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama najlepsze i najpopularniejsze książki teraz. Czytałam "Startera" i również posiadam na półce. Kocham tę książkę to jest z najlepszych jakie czytałam. A "Toxic" to czytałam z tej serii "Utrata". No teraz tak fajnie sobie w upale posiedzieć i poczytać ja dzisiaj właśnie będę :D "Alicję w krainie zombie" bardzo bym chciała przeczytać ^-^
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie będzie mi miło jak skomentujesz :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie tytuły są świetne, ale najbardziej zazdroszczę "Startera". Czekam na Twoje recenzje :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam "Maybe someday" i bardzo mi się spodobała.
    A z pozostałych książek jestem ciekawa "Co, jeśli...", chcę ją mieć na swojej półce ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko "Starter" i ogromnie mi się podobała ta książka. Na resztę mam ogromną ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Nominowałam Cię do LBA na swoim blogu! http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Maybe someday"będę czytać w lipcu, a na "Toxic" również mam chrapkę ;). pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń