poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie Maja

Cześć :) I kolejny miesiąc za nami. Dziś rozpoczął się czerwiec-miesiąc, który oznacza wolność od szkoły, studiów i nauki. W tym miesiącu kończę pierwszy rok studiów, co jest dla mnie dość dziwne, bo przed chwilą je dopiero zaczynałam, a tu już za mną prawie koniec. Studia okazały się dla mnie najlepszym czasem i to prawda, że studia to najlepszy okres w życiu ! ;) Na studiach poznaje się prawdziwych przyjaciół, życie jest beztroskie, jest tyle możliwości i przede wszystkim studiuje się i uczy tego, co się chce. Nie trzeba wkuwać na pamięć rzeczy, które nas nie interesują, a trzeba, bo trzeba. Na studiach człowiek uczy się tego, co go interesuje i niemal jest to przyjemność pogłębiać swoje zainteresowania :) 

W tym miesiącu przeczytałam:

  • Nie oddam dzieci!
  • Ród (prawie, jeszcze kończę)


Ten miesiąc jest na prawdę słaby pod względem czytelniczym, ale po prostu nie miałam czasu na czytanie. W maju rozpoczęłam pracę i możecie myśleć, że jak można pogodzić pracę i studia. Oczywiście, że się da, ale potrzeba przede wszystkim chęci do pracy. Moja praca opiera się na tym, że wszystko ustawiam według siebie (dni i ilość godzin), i tak oto mam właśnie cztery tygodnie wolnego, bo nauka i sesja przede wszystkim :) Co ciekawego działo się w tym miesiącu? Na początku była majówka, dzięki której wypoczęłam, a na blogu pojawił się stosik. Później były zajęcia i praca, a międzyczasie pojawiły się recenzję Nie oddam dzieci!; Angelfall. Penryn i świat po; Requiem; Pytania o Hollywood. Czyli gwiazdy bez tajemnic. W trzecim tygodniu Maja były juwenalia, na które wybrałam się ze znajomymi, ale średnio mi się podobały, ale juwenalia oznaczały wolne od wykładów <3 A pod koniec Maja miałam urodziny :D 

Jaki będzie czerwiec ? Bardzo intensywny pod względem nauki. Zbliża się sesja, a za tym idzie najpierw mnóstwo zaliczeń, co wiążę się z nauką, nauką i jeszcze raz nauką. W czerwcu na prawdę będę miała mało czasu na czytanie, ale zawsze coś się znajdzie. W końcu od rana do wieczora człowiek nie może się uczyć i musi sobie zrobić godzinkę przerwy. Na czerwiec nie mam zbyt wielu planów, wiec czas pokaże, co ciekawego wydarzy się w tym miesiącu.


12 komentarzy:

  1. U mnie tez kiepsko :/
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała przeczytać "Ród" ale nie mam jak zdobyć książki a nie mam kasy by kupić :( Faktycznie kolejny miesiąc za nami za szybko to leci. A ta piosenka jest super też ją bardzo lubię. Zawsze daje głośniej jak leci w radiu.
    Pozdrawiam
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze sobie powtarzam: najpierw obowiązki, potem przyjemności i choć może przez to czyta się mniej, to ma się większy porządek w życiu.
    Życzę Ci powodzenia na sesji, jak i po niej - w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne ile, ważne, że się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każdy miesiąc musi być udany pod względem czytelniczym. Ja w maju pobiłam rekord, ale musiałam zrobić sobie zapasy. Przez miesiące letnie nie będę miała czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie dwie książki to dość słaby wynik, ale zawsze coś.
    Jak ma się dużo obowiązków, to nic dziwnego :) Wiem, coś o tym niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwiec to okropny miesiąc. Człowiek żyje już wakacjami, a tu taki ogrom nauki ;) A tę piosenkę, którą wstawiłaś dzisiaj słucham od rana haha :D Przypadek? :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w nauce i jak najlepszego wyniku na sesji i w podsumowaniu następnego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łączę się w bólu z powodu natłoku niekoniecznie przyjemnych obowiązków i nadziei na lepszy wynik w kolejnym miesiącu c:
    Pozdrawiam :D
    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam :) Każda książka to piękny wynik :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki!
    PS: "JULY" to lipiec, czerwiec po angielsku to June ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę Ci żeby wszystkie egzaminy poszły gładko ;) A Shut Up and Dance to fajny kawałek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń