wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie Czerwca


Czy dziś 1 Lipca? Tak !! Rozpoczynają się dwa, a raczej trzy miesiące Wakacji, pięknej pogody, odpoczynku i totalnego lenistwa. Ja nie spędzam już wakacji, jak większość z Was, tylko jak każdy, dorosły człowiek, w tym wieku wypadałoby pracować :) Trochę wstyd, gdybym siedziała przez pełne trzy miesiące i nic nie robiła, a moi rodzice by na mnie pracowali, gdzie ja sama mogę iść do pracy. To już drugi rok z rzędu, gdzie w wakacje pracuje, ale taka kolej rzeczy, a fajnie zarobić własne pieniądze i zrobić kolejny krok w stronę usamodzielnienia się. Dodatkowo, jeśli ma się fajną pracę, to jeszcze lepiej. Moja praca jest świetna, ustalam sobie wszystko pod siebie, godziny i dni, kiedy pracuje (i tak miałam właśnie cztery tygodnie wolnego, bo w końcu sesja), zarabiam dobrze, pracuję ze świetnymi ludźmi, w tym kilkoma swoimi znajomymi i w świetnej atmosferze, więc jest na prawdę spoko. A wy jak pracujecie wakacje ? Czy może jeszcze nie możecie ?

Jaki był Czerwiec pod względem książek? W tym miesiącu nic nie przeczytałam. Oprócz podręczników akademickich w swoich rękach nie miałam żadnej książki. W czerwcu miałam sesję i ten miesiąc był pełen zaliczeń, pisania prac, robienia projektów i egzaminów. Nom stop uczyłam się i nie było mowy o żadnej książce. W tym miesiącu nie miałam chwili spokoju, tylko siedziałam i uczyłam się i ledwo wyrabiałam. Na szczęście wszystko zaliczałam w pierwszych terminach, a i tak nie miałam chociażby godziny, gdzie mogłabym odpocząć, a gdybym miała jakieś poprawki, to chyba nie miałabym czasu na sen, ale takie są minusy studiów, że trzeba poświęcać luty i czerwiec na konkretna naukę bez przerwy.


No ale w końcu są wakacje, więc nie ma co myśleć o przeszłości. Oto kilka książek, które mam zamiar przeczytać w te wakacje. Mam nadzieję, że mi się uda, ale zobaczymy, gdyż ja zawsze, jak mam rozpocząć nową książkę, to w danym momencie wybieram zawsze to, na co akurat mam ochotę, no i do tego dochodzą egzemplarze recenzenckie, a trochę się ich mi nazbierało. We wrześniu zrobię podsumowanie i zobaczę, czy udało mi się choć połowę przeczytać te ksiażki, które widnieją na zdjęciu.

Jaki będzie Lipiec ? Na pewno wspaniały. Oprócz pracy, która trwa kilka dni w tygodniu, już w połowie miesiąca wyjeżdżam do Jarosławca. Może ktoś z Was będzie w tej miejscowości ? W Lipcu na pewno pospotykam się ze znajomymi, ale również będę dużo czytać i nadrabiać zaległości książkowe, ale również i serialowe, bo trochę się ich uzbierało ! Lipiec zapowiada się na prawdę wspaniale i mam nadzieję, że taki będzie, a nawet lepszy!

4 komentarze:

  1. Takie uroki studiów, że nie ma kiedy czytać w czasie sesji...
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku pierwszy raz zaczynam pracę sezonową. Co do książek: wiele fajnych tytułów. Jeżeli nie czytałaś jeszcze Harry'ego Pottera to Ci zazdroszczę. Pierwsze spotkanie z tą książką jest naprawdę niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Harrego czytałam, ale lubię do niego wracać <3

      Usuń
  3. Ja osobiście bardzo lubię serię "Kręgu" a co do "Maybe someday" to uważam, że książka jest świetna. Jestem też bardzo ciekawa "Papierowych miast" Johna Greena, bo być może od tej książki zacznę przygodę z tym autorem. Miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń