niedziela, 3 maja 2015

Stosik [3/2015]

Hej. Mamy nowy miesiąc, a za tym idzie nowy stosik ! Posty ze stosikami są jedne z moich ulubionych na blogach, a Wy jak do tego podchodzicie ? Lubicie oglądać najnowsze zdobycze innych i pokazywać własne ? Przez dwa miesiące przybyło do mnie trochę książek, ale cieszę się, że dalej trzymam się postanowienia noworocznego, a książek, które kupiłam jest tylko pięć. Ogólnie w tym roku jakoś mało książek do przychodzi i dobrze, gdyż muszę nadrobić zaległości i powoli zmierzam ku temu.

Zaczynając o góry:
1."W imię miłości" Katarzyna Michalak-zakup własny za jedyne 5,90 zł, idealna okazja;
2."Nie oddam dzieci!" Katarzyna Michalak-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Literackiego;
3."Obsydian"Jennifer L.Armentrout-zakup własny. Zobaczymy, co wszyscy widzą w tej serii;
4."DUFF" Kody Keplinger-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harlequin, Recenzja;
5."Will Grayson, Will Grayson"-zakup własny z okazji Dnia książki;
6."Eleonora&Park" Rainbow Rowell-zakup własny, niestety książka okazała się słaba, jak na szał wokół niej, Recenzja;
7."Czerwona królowa"Victoria Aveyard-zakup własny;
8."Ród" J.D.Horm-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria;
9."Szepty o wschodzie księżyca" C.C.Hunter-j.w. Recenzja;
10."Razem będzie lepiej" Jojo Moyes-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak Literanova, Recenzja;
11."Talon" Julie Kagawa-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Harlequin, Recenzja.

Jak widzicie, liczba książek jakich do mnie przybyły w ciągu dwóch miesięcy nie jest duża, ale jestem zadowolona z niej i już nie mogę się doczekać, aż się za każdą z książek zabiorę. A wy czytaliście coś ? Polecacie? Albo co byście chcieli?




22 komentarze:

  1. O "Czerwonej królowej" czytałam bardzo różne recenzje i jestem ciekawa, jakie ty będziesz miała odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury! ,,Nie oddam dzieci" najbardziej chciałabym przeczytać z Twojego stosiku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się twój stoik. Obsydian czytałam i był fantastyczny, niestety drugi tom jest już znacznie gorszy.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka ciekawych pozycji, dla mnie "Eleonora i Park" była cudną książką, uwielbiam ją z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosy książkowe to również moje ulubione posty na blogach- nie ma to jak nacieszyć oczy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny stosik *-*
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć u siebie Czerwoną królową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdobycze. Sama chętnie podkradłabym "Will Grayson, Will Grayson" i "DUFF" :) Jestem ciekawa Twojej opinii o "Czerwonej królowej", bo słyszałam mieszane opinie.

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oglądać zdobycze innych, ale swoich nie pokazuję. Wiem, że jestem dziwna:) Czytałam Obsydiana i miło ją wspominam. Szczególnie główny bohater:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życze udanej lektury i czekam na recenzję, tym bardziej,że żadnej z powyższych książek nie czytałam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytałabym "Obsydiana",w ostatnim miesiącu również przybyła do mnie "Duff" i "eleonora&park" :D
    Pozdrawiam,Julka

    OdpowiedzUsuń
  12. "Obsydian" gorąco polecam. Zakochałam się od pierwszych stron :) "Nie oddam dzieci" i " Czerwona królowa" ciągle przede mną, ale obu lektur nie mogę się doczekać równie mocno :D "Talon" troszkę mnie zawiódł. "Ród" to powieść pełna sprzeczności. Mnie lekko zawiodła i jednocześnie wywołała spory niedosyt :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nic nie znam, ale "Ród" szczególnie mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcesz się podzielić "Czerwoną królową"? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała przeczytać "Nie oddam dzieci", ale i parę innych tytułów zwróciło moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Czerwoną królową" ci zabieram. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa czy Obsydian Ci się spodoba.
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym miesiącu przeczytam "Rok w Poziomce" Katarzyny Michalak :) Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bym chciała Eleonora&Park :)

    Ładny stosik, miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same perełki. :)

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawie każdą z tych książek z chęcią widziałabym u siebie. Właśnie jestem w trakcie czytania "Will Grayson, Will Grayson" :)

    OdpowiedzUsuń