piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia


Czy jest już maj ? Nie mogę w to uwierzyć ! Dokładnie rok temu pisałam przez cały miesiąc maturę, a czuję, jakby było to zaledwie kilka miesięcy temu. Nie tak dawno rozpoczynałam studia, a już za chwilę będę miała kolejną sesję. Jestem załamana tym faktem, że czas tak szybko pędzi, a człowiek nie ma na nic czasu i się starzeje. Pewnie sobie myślicie, co dwudziestolatka może o tym wiedzieć, ale gdy spotykam się ze znajomymi raz na kilka miesięcy, z którymi spotykałam się codziennie, to każda chwila jest cenna, a każde spotkanie pokazuje, jak człowiek się zmienia przez te kilka tygodni. Ale jestem również szczęśliwa, że wszystko idzie po mojej myśli i wszystko mi się układa.


W tym miesiącu przeczytałam:
  • DUFF
  • Pretty Little Liars. Niewiarygodne
  • Eleonora&Park
  • Szepty o wschodzie księżyca
  • Razem będzie lepiej


Ten miesiąc był dość intensywny pod względem nauki, ale pewnie jak u większości z Was. Na blogu pojawiły się cztery recenzję. Na pierwszy ogień poszły Szepty o wchodzie księżyca, które miło mnie zaskoczyły. Następnie była Eleonora&Park, która okazała się słabą książką i zawiodłam się na tej pozycji. Później przyszedł czas na DUFF, który okazał się dobrym odmóżdżaczem, a na samym końcu pojawiła się recenzja książki Razem będzie lepiej. W tym miesiącu zrecenzowałam również najnowszy numer magazynu English Matters. Jak widzicie, na blogach rzadko coś piszę. Staram się dodawać coś raz na tydzień, ale studia i nauka zabierają cały mój czas, ale nie myślcie, że Was opuściłam :) Tu nie pojawiam się za często, ale możecie mnie śledzić na Instagramie, albo na Snapchacie @blairowa tam to dodaje snapy niemalże codziennie, tak więc zapraszam do obserwowania mnie. 

Jak będzie maj ? W tym miesiącu będą moje urodziny i w końcu spędzę je spokojnie, gdyż rok temu stresowałam się maturą i wynikami, a dwa lata temu miałam osiemnastkę, więc było wielkie podekscytowanie. W mają na pewno nie opuści mnie nauka, bo zbliżająca się sesja i zaliczenia dają już o sobie znać. W Mają na pewno będę czytać, więc nie musicie się martwić. Recenzję będą się pojawiały, mam kilka egzemplarzy recenzenckich w planach, więc będzie ciekawie. Ale jak zwykle czas pokaże, co ciekawego i interesującego wydarzy się w tym miesiącu. Na razie rozpoczęła się majówka, wiec czas na chwilę odpocząć i dobrze się bawić ze znajomymi.



9 komentarzy:

  1. Gratuluje wyników i życzę powodzenia w maju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Piękne wyniki :)
    A piosenkę podkradam - spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem troszkę zdołowana tym, że czas leci dla nas tak szybko :( chciałoby się zatrzymać każdą chwilę. Powodzenia na maj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzenia w kolejnym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że prędzej czy później przeczytam DUFF, chociaż to nie do końca moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na sesji:) Super wynik, jak na tyle nauki. I wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonale cię rozumiem, mi czas też strasznie szybko leci :/ ale gratuluję wyników, moim zdaniem to super wynik ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;) zachęcam do komentowania i obserwowania ;)

    pozdrawiam!

    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na sesji i gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy widzę, żeby ktoś nie zachwalał "Eleonora & Park" :O

    OdpowiedzUsuń