środa, 29 kwietnia 2015

English Matters 51/2015


Dziś przyszła pora na najnowszy numer magazynu English Matters, na który długo czekałam. Jest to numer 51/2015 z przepięknym Londynem na okładce. Już sama okładka zachęca do zajrzenia i kupienia tego numeru, a co znajdziemy w środku. Jak zwykle to samo, ale co innego, czyli kolejne, inne i ciekawe artykuły, ale w tych samych kategoriach, czyli podróże, kultura, ludzie, lifestyle i itp. Ja jak zwykle zostałam mile zaskoczona, choć nie znalazłam dla siebie aż tylu interesujących artykułów, jak zawsze, ale nie zawiodłam się. Magazyn jak zwykle prezentuje nam tą samą szate graficzna, tą samą metodę nauki i te same kategorie tematów. 

Mnie przykuły tylko trzy, interesujące artykuły, ale za to jakie. Dla mnie najlepszym artykułem w tym numerze jest London for Beginners. Uwielbiam podróże i do tego Londyn, więc sami rozumiecie. Drugim artykułem, który przykuł moją uwagę był The Job Interview, gdzie tematyka jest mi dość bliska i związana z moimi studiami. Ostatni artykuł, który mnie zaciekawił, był Selfish Selfie, za którego zabrałam się z czystej ciekawości.

Powyżej są moje typy, które przykuły moją uwagę, ale w tym numerze możecie przeczytać takie artykuły, jak:

  • The Phenomenon of Lolita;
  • It's Your Blood;
  • A Project of the Body;
  • The Nation's Village Hall;
  • Japanese Vampires 

Jak widzicie, jak zwykle tematyka artykułów jest zróżnicowania i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, więc kupcie i spróbujcie, bo moim zdaniem te magazyny są genialne, uczą skutecznie i przyjemnie. Dla mnie ten artykuł wypadł nieco gorzej, od pozostałych, ale już nie mogę się doczekać, aż zapoznam się z następnym numerem magazynu English Maters i co wydawnictwo dla nas przygotuje. 



 Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

4 komentarze:

  1. Magazyn rzeczywiście wydaje się ciekawy :) Uwielbiam angielski, więc przy najbliższej okazji kupię sobie to czasopismo :)
    Pozdrawiam :)
    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Twoją uwagę przykuły tylko trzy artykuły. I tak kupię dla Londynu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Artykuł o Londynie wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm przydałaby się taka gazetka do poczytania,szczególnie z powodu rozszerzonego angielskiego :P Jak znajdę gdzieś to z chęcią sobie kupię :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń