niedziela, 1 marca 2015

Podsumowanie lutego

I kolejny miesiąc za nami. A za tym idzie podsumowanie Lutego i rozpoczęcie kolejnego miesiąca. Luty był dla mnie bardzo intensywny. Przez pierwsze dwa tygodnia trwała sesja, więc miałam egzaminy i te dni były skupione wyłącznie na naukę, ale potem po tych stresujących dniach czekały na mnie ferie, przez które wypoczęłam i dużo czytałam :3 A tak wyglądały sprawy książkowe i blogowe:

W tym miesiącu przeczytałam:
Kroniki Bane'a
Losing Hope
Fiding Cinderella
Pięćdziesiąt twarzy Grey'a
Połowę Żelaznego króla
Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic
[requiem]



W tym  miesiącu pojawiły się trzy recenzję. Mogliście przeczytać moją opinię o Black Ice, którą czytałam w zeszłym roku, recenzję Kronik Bane'a oraz recenzję Losing Hope. Dodatkowo w tym miesiącu pojawił się post dotyczące Wymiany książek oraz najnowszy stosik. W tym miesiącu poszłam również na film Pięćdziesiąt twarzy Grey'a oraz brałam udział w akcji 7ReadUp i dodatkowo pochwalę się Wam, ze moje zdjęcie na instagramie z książką Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic zostało polubione przez Anię Wendzikowską. A na sam koniec mój mały sukces, czyli przeczytałam swoją pierwszą książkę po angielsku, która poszła mi bardzo dobrze.

Jak będzie wyglądać marzec ? Na pewno będę czytać ile będę mogła. Myślę, że na studiach będzie przez ten miesiąc jeszcze luźno, więc mam nadzieję, że będę miała dużo wolnego czasu, ale zobaczymy. Dodatkowo w tym miesiącu premiera drugiej części Niezgodnej, tak więc na pewno się na niego wybiorę. A oprócz tego czas pokarze, co ciekawego wydarzy się w Marcu.


21 komentarzy:

  1. Pierwsza książka po angielsku, więc należą się gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu kupić ''Losing Hope'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Bardzo dobry wynik :D
    http://love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników ;)
    Ja w tym miesiącu w końcu przeczytam [pandemonium], ale zanim to nastąpi, muszę przeczytać jeszcze dwie inne książki i już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Świetne wyniki :) ja w marcu mam zamiar nadrobić to co miałam w planie na luty :P
    czyli wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że masz Szukając Kopciuszka po angielsku :) też bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dobrego wyniku i pierwszej książki przeczytanej po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałaś same ciekawe pozycje. Ja 50 twarzy Grey`a nie mam w planach czytelniczych, ale film obejrzałam. Gratuluje pierwszego czytania w języku obcym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli luty widzę udany :) Ja muszę się w końcu zabrać za Kroniki Bane'a, bo czekają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre wyniki! Ja też ten miesiąc miałam zawalony nauką i prawdę powiedziawszy nawet na tych feriach za bardzo nie odpoczęłam :/ Gratuluję pierwszej książki po angielsku! Oby było ich jeszcze więcej! Zaczytanego marca :*

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!! Mam nadzieję, że sesje poszły dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne wyniki jak na miesiąc sesyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że miałam mało egzaminów ;)

      Usuń
  13. Wow, zazdroszę pierwszej książki po angielsku. Sama zabieram się do czytania w oryginalne od dawna, ale jakoś mi nie po drodze z powodu szkoły :) No i Kroniki Bane'a - ach, widzę je wszędzie, co zaostrza mi apetyt na parę opowiadań z moim najukochańszym czarownikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się coś, co przeszkodzi w zabraniu się za książki po angielsku, a tak na prawdę wystarczy dużo chęci i żadna przeszkoda nie stoi na drodze :)

      Usuń
  14. Też bym chciała czytać po angielsku, ale jeszcze mi daleko do takiej znajomości języka. Wspaniałe książki na tosiku, gratulacje :) U mnie marzec zapowiada się bardzo fajnie - mam urodziny, co oznacza, że trochę się obłowię. Ach... te książki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stosik książek, które przeczytałam :)

      Usuń