niedziela, 22 marca 2015

Ekranizacja: Zbuntowana (Druga część Niezgodnej)



Zbuntowana

W piątek odbyła się premiera Zbuntowanej, na którą bardzo oczekiwałam. Moja przygoda z Niezgodną trwa tylko w filmowej wersji, gdyż książki nie czytałam. Jakoś nigdy mi nie było po drodze, aż w końcu do kin wszedł film. Niezgodna bardzo mi się spodobała i oczywiście musiałam zaopatrzyć się w papierową wersję, jednak jakoś tak wyszło, że do tej pory nie zapoznałam się z książkami Veronicy Roth, a do kin weszła już druga część przygód Tris.

Tak jak wspominałam, Niezgodna jako wersja kinowa bardzo mi się spodobała i miałam wielkie oczekiwania co do drugiej części. I na szczęście nie zawiodłam się, bo Zbuntowana okazała się jeszcze lepsza. Cały świat przedstawiony w filmie był bardzo realistyczny, a gra aktorska bohaterów-nieziemska. Shailene Woodley jako Tris wypadła świetnie i jestem pewna, że ta bohaterka jak i rola były stworzone dla niej. Thoe James również wypadł bardzo dobrze. Nie zabrakło również Ansela Elgorta, który wcielając się w swoją rolę zrobił to na prawdę mistrzowsko, a dodatkowo było z nim również kilka śmiesznych momentów, jak na przykład bieg bohatera/aktora. Zwróćcie na to uwagę :)


Powiem Wam, że to chyba pierwszy film, który został nakręcony na postawie książki, a ja nie przeczytałam papierowej wersji. Są tego plusy i minusy. Na pewno wszyscy mają swoją listę minusów i wiedzą, jakie są niekorzyści, ale również są i plusy, których właśnie doświadczyłam wczoraj będąc w kinie. Przede wszystkim nie wiedziałam czego się spodziewać i poszłam do kina ze świeżym mózgiem i z różnymi scenariuszami. Dodatkowo jako prawdziwy książkoholik nie martwiłam się, czy reżyser odda pierwowzór, a film przedstawi to, co ja bym chciała i co sobie wyobrażałam. A po trzecie, teraz bardziej nakręciłam się na książki Veronicy Roth i muszę jak najszybciej się z nimi zapoznać.

Jakie jest moje ogólne wrażenie? Jak najbardziej pozytywne. Jeśli Zbuntowana w porównaniu do Niezgodnej wyszła rewelacyjna, to już nie mogę się doczekać, jaka będzie Wierna. Niestety, a może stety znam zakończenie, więc film nie powinien zrobić dla mnie wielkiego szału i rozczarowania, a może ? Zobaczymy za rok, a Was zachęcam do obejrzenia Zbuntowanej !




13 komentarzy:

  1. Dalej nie mogę się przekonać do trylogii :/
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pierwszą część, obejrzę tylko dla Theo. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam dzisiaj w kinie właśnie na Zbuntowanej. Film różni się od książki w kilku aspektach, ale i tak jest świetny i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny film. A bieg Ansela był mega komiczny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trochę inaczej, bo jestem z tych, co najpierw przeczytali serię i niestety, ale widziałam mnóstwo pominięć i brakujących wątków. Niemniej jednak nie było to w żaden sposób minusem dla ekranizacji, która wyszła bardzo dobrze i jestem zadowolona z tego seansu ;) I też zauważyłam komiczny bieg Ansela/Caleba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się obejrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę czytałam i strasznie mi się spodobało. Na razie muszę sobie obejrzeć ,,Niezgodną " :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również podobał się bardziej film niż książka. A co do Zbuntowanej- to też nie czytałam, ale film mam w planach. Zwrócę uwagę na bieg autora:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy wybiorę się na to do kina, ale pewne jest, że obejrzeć muszę. Pytanie tylko: kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam tylko pierwszą część jak na razie :) muszę nadrobić resztę przed filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bardzo chciałabym zobaczyć film, ale najpierw muszę przeczytać książkę.
    Pozdrawiam !
    http://szeptksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 dni temu premiera w Polsce, a ja już go oglądałam:) Dziś obejrzę ponownie - Zbuntowana:) Fajny film to za mało powiedziane. http://zbuntowana.esite.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała trylogia jest już za mną, a filmowa "Niezgodna" bardzo mi się podobała. Na "Zbuntowaną" idę we wtorek i jestem ciekawa, jak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń