czwartek, 26 lutego 2015

Stosik [2/201]

Dopiero co był Nowy Rok, a już drugi miesiąc 2015 roku za nami. Czas tak nieubłaganie leci, dzień za dniem, tygodnie za tygodniami, a człowiek nie wie kiedy to wszystko zleciało. Niedawno co kończyłam osiemnaście lat, robiłam prawo jazdy, zdawałam maturę, a tu już jestem po swojej pierwszej sesji na studniach. Nie wiem, kiedy to zleciało, ale czas leci dalej. Do czego chcę nawiązać ? Ostatnio rozpoczęłam książkę, a poprzednią część czytałam dwa lata temu ! To jest tak długi okres czasu, a ja nawet nie wiem, kiedy to tak szybko minęło i jak to się stało, ze po takim długim czasie zabrałam się za kontynuację serii. Książki przybywają, czas szybko leci i człowiek nie nadąży czytać wszystkich nowości na swojej półce, które potem odkłada się na później i później i tak zalegają na półce. A teraz zapraszam Was do obejrzenia swoich najnowszych zdobyczy i mam nadzieję, że szybko się z nimi uporam, a wy szybko będziecie mogli przeczytać o nich moją opinię.

Od góry:
1.Harry Potter and the Philosopher's Stone J.K.Rowling-piękne i nowe wydanie Harrego po angielsku, Po prostu musiałam je mieć <3
2.Finding Cinderella Colleen Hoover-w Polsce nie ma papierowej wersji Szukając kopciuszka, więc stwierdziłam, że zakupię sobie tę książkę po angielsku. Przeczytane, wkrótce recenzja.
3.Losing Hope Colleen Hoover- Kocham :3 Przeczytane, a recenzję znajdziecie tu.
4.Pułapka uczuć Colleen Hoover-I kolejna książka tej autorki w tym stosiku. Książkę udało mi się zakupić w świetnej cenie.
5.Dobry ojciec Diane Chamberlain-Zobaczymy, czy ta pisarka jest tak świetna, jak o niej mówią. Zakupione na allegro.
6.Kroniki Bane'a egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MAG, a recenzję znajdziecie tu.
7.Utrata Rachel Van Dyken-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria Young
8.Podróże w czasie Rysa Walker-j.w.
9.Człowiek nietoperz Jo Nesbo-jedną książkę już tego autora przeczytałam, więc muszę rozpocząć serię tego autora, tym bardziej, że mam już kontynuację, więc pierwszą część trzeba było zdobyć :)
10.Osobliwy Dom Pani Peeregrine Ransom Riggs -z finty
11.Książę i gwardzista Kiera Cass-z biedronki po okazyjnej cenie. Mówiłam już Wam, że biedronka to mój ulubiony sklep ?
12.Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic Anna Wendzikowska-bardzo ciekawa książka, niedługo recenzja.

Tak oto prezentuje się mój najnowszy stosik. Znaleźliście coś dla siebie ? Jakiej książki chcielibyście przeczytać recenzję ?

Pozdrawiam :*

23 komentarze:

  1. Masz racje, czas płynie nieubłaganie, czasem mam wrażenie, że zbyt szybko! Byłam dzisiaj w biedronce i właśnie widziałam "Ksiaże i Gwardzista", ale nie kupiłam xD Ładny stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. poluję na ''Pułapkę uczuć'', ale czekam na jakieś promocje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stosik, sama większość z ogromną chęcią przeczytałabym w najbliższym czasie. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno rozpoczęłam przygodę z Nesbo. A angielskiego wydania Pottera jestem strasznie ciekawa. Aż sama się za nim rozejrzę. Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Równo połowę książek z Twojego stosiku sama posiadam i nie mogę się doczekać aż je przeczytam.
    Czas faktycznie bardzo szybko leci, no ale co zrobić? Trzeba cieszyć się z każdej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :) Szczególnie ciekawi mnie "Utrata" i "Pułapka uczuć". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nesbo mam w planach, mam nadzieję, że szybko uda mi się dorwać Człowieka Nietoperza :) Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik *_* Pani Colleen biorę wszystko ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no same literackie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście chętnie przeczytam recenzje wszystkich tych książek, ale najszybciej chciałabym dowiedzieć się, co myślisz o utworach Colleen Hoover, "Dobrym ojcu" oraz "Osobliwym domu...".

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos! Czekam na recenzje ,Pytań o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic", ponieważ nie słyszałam wcześniej o książce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Człowiek nietoperz najbardziej do mnie przemawia.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik , czytałam jedynie "Pułapkę uczuć " ,ale polecam ją z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukradłabym Ci Człowieka Nietoperza, bo wszyscy tak zachwalają, a ja jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik!
    Przede wszystkim: książki Colleen Hoover, Kroniki Bane'a oraz Utrata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos :) Ciekawa jestem jak Ci się spodoba "Dobry ojciec", ja też się przymierzam do tej autorki i z chęcią przeczytam Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze polecam "Dobrego ojca" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zdobyczy. Mnie najbardziej interesuje Twoja opinia na temat "Osobliwy dom...."
    Przyjemnej lektury Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym zapoznać się z twórczością D. Chamberlaine ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najbardziej chciałabym poznać Twoją opinię na temat Utraty. Słyszałam o niej bardzo dużo bardzo dobrych rzeczy i ciekawi mnie czy Ciebie też zachwyci.
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę książki po angielsku! Jestem fanką czytania książek w tym jezyku, choć nie zawsze mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń