niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie stycznia

Cześć, tak jak zapowiadałam w zeszłym miesiącu, od tego roku na blogu będą pojawiały się podsumowania miesiąca. Myślę, że to fajny pomysł, aby zakończyć dany miesiąc, zobaczyć jak on wyglądał, przeanalizować i rozpocząć nowy. Dodatkowo fajne po jakimś czasie przejść do takich wpisów i zobaczyć, co robiło się kilka miesięcy temu i jak ten czas przebiegał. Tak więc teraz każdego, pierwszego dnia nowego miesiąca na blogu będą pojawiały się właśnie podsumowania.


W tym miesiącu przeczytałam:
Angelfall i świat po
Łowcy głów
Black Ice
Naucz mnie uczyć

W tym miesiącu zrecenzowałam:
Miasto Niebańskiego Ognia
Łowcy głów
Naucz się uczyć

W tym miesiącu pojawiły się również aż trzy posty związane z nauką. Pojawiła się recenzja fiszek angielskich dla początkujących, później moja opinia trzech magazynów English Matters, a na sam koniec recenzja poradnika Naucz się uczyć. W tym miesiącu mój blog obchodził trzecie urodziny, co jest niewyobrażalne i szokujące. Nie wierzę, że mój blog działa już trzy lata, a ja coraz bardziej kocham to, co robię. A na samym początku roku pojawił się stosik

Jak będzie wyglądał Luty ? Już od poniedziałku rozpoczynam moją pierwszą sesję, ale na szczęście nie stresuje się aż tak bardzo, bo mam tylko dwa egzaminy, a resztę egzaminów udało mi się zdać w terminach zerowych, więc jak dobrze pójdzie, to od środy będę miała dwa i pół tygodnia ferii <3 Jak uda mi się zdać egzaminy, to w czasie wolnym mam zamiar czytać i czytać, aby w końcu odstresować się i nie martwić się nauką. Dodatkowo mam zamiar po nadrabiać choć trochę zaległości serialowe. Jedak czas pokaże, jak to wszystko wyjdzie. 

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tych dwóch egzaminów, sama mam cztery. Ale połowa już za mną, zaliczona. ;) Powodzenia na nich życzę.
    "Łowców głów" dorwałam ostatnio w Biedronce w wersji mini za śmieszne pieniądze. Co prawda dopiero czytam pierwszą część przygód Hole'a, ale i tak nie mogłam się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! 3 lata to sporo :) mam nadzieję, że i ja tyle wytrwam. Dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już 3 lata.. U mnie w maju miną te trzy lata. Nie mogę uwierzyć, ze to już w tym roku :/
    Powodzenia w lutym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w takim razie na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminach:) Gratuluję tych 3 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego lutego! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na egzaminach :) Ta piosenka ciągle za mną chodzi i mogłabym jej słuchać i słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nebo to ostatnio mój ulubiony autor skandynawski! Polecam wszystkie jego książki.
    I oczywiście powodzenia na egzaminach :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedługo mi również uda się przeczytać Black Ice, nareszcie :D Podobała Ci się?
    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem dobre wyniki miałaś w tamtym miesiącu :)
    Powodzenia w lutym.

    OdpowiedzUsuń