środa, 21 stycznia 2015

Trzecia rocznica bloga !

Jej, jak ten czas szybko leci. In love with books kończy dziś TRZY lata ! Nie mogę uwierzyć, że już tyle minęło, a ja dalej czuję się jakbym dopiero zaczynała swoja przygodę z blogiem recenzenckim, gdzie poznaje nowych ludzi, poznaje wiele, wspaniałych książek i odkrywam nowe filmy i seriale. Blog zmienił moje życie i jest to mój kawałek teraźniejszości. Bloga traktuję jako pracę, ale tą przyjemną, którą kocham i przede wszystkim uwielbiam, ale to wszystko dzięki Wam !

Nie będę dziękowała wszystkim z osobna, tak jak to było rok temu, bo jeszcze uśniecie, ale chciałabym Wam PODZIĘKOWAĆ za wszystko! Za to że czytacie moje notki, komentujecie, pytacie i oceniacie. Dziękuje również wydawnictwom za daną mi szansę i za to, że mogę recenzować dla was książki. Jak blog zmienił moje życie ? Niesamowicie! Nie wiem, kim bym była i jak moje życie by wyglądało. Znalazłam swoje miejsce w sieci i cieszę się, że te miejsce jest właśnie tu, że mogę robić to co kocham, spełniać się i poznawać ludzi o takiej samej pasji.


DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJE ! 
Ten blog nie istnieje tylko dzięki mnie, ale również dzięki Wam, bo gdyby nie wy, to mnie tu by nie był. Taka jest prawda In love with books istnieje dzięki Wam :3

Krótko i na temat, ale napisałam to, co o czym myślałam już od kilku tygodni, a nie chciałam Was zbytnio zanudzić, tak więc dziękuje jeszcze raz i idę świętować, jak na ksiażkoholika przystało <3

13 komentarzy:

  1. Sto lat! Życzę Ci kolejnych, owocnych i pełnych ciekawych książek lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! i bloguj jeszcze ze 100 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od serca i prawdziwie, czuje tak samo choć recenzuje dopiero pol roku:) pamietam jak odwiedalam Cie eszcze na dlugo prZed moim blogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Trzy lata to szmat czasu i naprawdę wielki szacunek, że wytrwałaś aż tyle! Życzę kolejnych trzech, a nawet więcej wspaniałych, twórczych, kreatywnych i owocnych w nowe współprace lat. Oby było ich jak najwięcej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzisz chyba jednego z najstarszych blogów w blogosferze, gratuluje tyle czasu wytrwałości i życzę powodzenia w kolejnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Życzę Ci byś blogowała jeszcze bardzo długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tych trzech lat! Nie wiem czy też masz taki słomiany zapał, jak ja... jeśli tak to zazdroszczę wytrwałości. Trzy lata z życia to szmat czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzysta lat! Po sto na każdy miniony rok blogowania :). Życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości i wielu książek przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszego zadowolenia z tej pasji i wytrwałości. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie nic, tylko życzyć jeszcze większych sukcesów i radości, z tego co robisz (i oczywiście kolejnej rocznicy!) .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych wielu lat, nowych pomysłów, ogromu książek, a przede wszystkim wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję trzech latek :)
    Życzę Ci weny i wielu ciekawych książek na półce!

    OdpowiedzUsuń