piątek, 2 stycznia 2015

Stosik [1/2015]


Hej, witam Was w nowym 2015 roku. Na ten rok mam do przeczytania wiele książek. Jeszcze nie wygrzebałam się z wcześniejszych stosików, a dziś mam do zaprezentowania kolejny. Nie przedłużając, oto moje najnowsze zdobycze.

1."Naucz się uczyć"Sebastiana Leitnera-książkę otrzymałam od wydawnictwa Cztery głowy, mam nadzieję, że mi się przyda, tym bardziej, że już za chwilę zaliczenia i sesje.
2."Wszechświaty" Leonardo Patrignani-to efekt wymiany na lc. Książkę chciałam już dawno przeczytać, więc niedługo się za nią zabiorę.
3."Klucz" Mats Strandberg & Sara B. Elfgren-ostatnia część trylogii nareszcie u nas ! Prezent gwiazdkowy.
4."Black Ice"Becca Fitzpatrick-również prezent gwiazdkowcy
5,6,7."Łowcy głów", "Karaluchy", "Upiory"-Jo Nesbo-ten trójpak również znalazłam pod choinką
8."Powód by oddychać" Rebecca Donovan-a oto efekt wymiany z Marthą Oakiss
9."W śnieżną noc" John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle-zakup własny, Recenzja 
10."Zabrana o zmierzchu" C.C.Hunter-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria, Recenzja
11."Miasto Niebiańskiego Ognia" Cassnadra Clare-ostatnia część mojej ukochanej serii. Przeczytana, już niedługo recenzja. Od wydawnictwa MAG


Chciałabym Wam pokazać jeszcze moją najnowszą zdobycz, którą zafundowałam sobie w nagrodę w prawdzie za wszystko-skończenie liceum, zdania matury i dostania się na studia. Jestem już po pierwszej lekturze, którą przeczytałam na tym czytniku i zdecydowanie polecam :) 

To są moje najnowsze stosiki. Czytaliście coś? Polecacie coś szczególnie? A może sami chcecie jakąś książkę przeczytać?

38 komentarzy:

  1. Super stosik, a taki czytnik też planuję sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam czytnik co ty! Też ONYX;)
    Nowy Rok zaczęłam z ostatnią częścia Darów, a dziś już skończyłam :(
    Wszechświaty przede mną ;-)
    A czekam na twoja opinię o "Black Ice"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku tygodnia skończyłam.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy stosik, czekam na recenzje :)
    Sama sobie niedawno sprawiłam czytnik i choć jestem bardzo zadowolona z zakupy, nigdy nie zrezygnuję z tradycyjnej książki :)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ja też nigdy nie zrezygnuje z papierowych książek :)

      Usuń
  4. Również mam Onyxa i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przeczytać "Wszechświaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Klucza ;) Bo ogromnie chciałabym ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klucz, Black Ice i W Śnieżną Noc zabieram!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie wygrzebuję się z poprzednich stosików, gdy publikuję nowy :) czasem mam wrażenie, że nigdy się nie wygrzebię, ale ćśśś. muszę się trochę pooszukiwać ;)
    z Twojego pięknego stosku oczywiście podebrałabym Ci trochę, np: W śnieżną noc, i Miasto niebiańskiego ognia, Klucz też bym chciała (ale tutaj planuje kupić trylogię od razu) Black Ice też znalazłby u mnie miejsce, no i Powód by oddychać także, a Wszechświaty mają genialną okładkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Powód by oddychać" - świetna książka! Aktualnie jestem w trakcie czytania "W śnieżną noc" i również bardzo mi się podoba ♥ Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się, że większości tych książek nie znam i dlatego tym bardziej poczekam na recenzje :) Piękny Onyks, też jestem posiadaczką tej marki, tylko inny model mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki posiadasz? Ja na początku miałam kupić inny, ale w końcu zdecydowałam się na ten :)

      Usuń
  11. Piękny stosik. Powód by oddychać mnie ciekawi, tak samo Wszechświaty. Nic nie czytałam z tego stosiku, ale są tu książki, które muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tylko "W snieżną noc", ale ciekawi mnie kilka tytułuw z Twojego stosiku :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam nic z tego stosu, ale widzę kilka interesujących pozycji, tak więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Nauczyć się uczyć" też posiadam, ale z całą się jak dotychczas nie zapoznałam. "W snieżną noc" i "Wszechswiaty" czytałam i moim zdaniem obie godne polecenia :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny stos :) Strasznie zazdroszczę - "Powód by oddychać"! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze stosików nie da się wygrzebać i w tym cała frajda :)). Też posiadam czytnik, z tym że mój to pocketbook touch lux 2 - chwalę go sobie i to już od dłuższego czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ciekawią ksiazski Nesbo, oraz to jak Ci się one spodobają.
    Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam ,,Wszechświaty" i jestem prawie w 100% pewna, że Ci się ta książka spodoba.
    Gratuluję zakupu e-booka. Ja mam swojego Kindla i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "W śnieżną noc" to urocza książka, a z Twojego stosiku chętnie podkradłabym "Black Ice"

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny czytniczek :> Też by mi się przydał, ale póki co wstrzymuję się z zakupem bo nie czytam aż tak wiele ebooków. Co do stosika - czytałem "Wszechświaty" - całkiem fajna książka, ale mimo wszystko byłem nieco rozczarowany. Chciałbym sięgnąć ponadto po jakiś kryminał Nesbo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny ten stosik. Sama chciałabym zapoznać się z większością książek. Mam nadzieję że to niedługo się spełni. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stos! Jestem ciekawa czy Nesbo Ci się spodoba :)
    Podebrałabym Ci "Klucz" :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym Ci podkradła "Miasto niebiańskiego ognia" (to nic, że dopiero zakupiłam pierwszy tom :P), A "Klucz" mam w planach ;) Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Naucz się uczyć" wydaje się być ciekawa. I zazdroszczę "Miasta niebiańskiego ognia", premiera była już dość dawno, a ja jakoś nie mogę się zabrać, żeby kupić i przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszechświaty i Black Ice - chcę przeczytać :) i sięgnąc po ostatnią część Darów anioła. Mam nadzieję, że spodobają Ci się te książki! Zazdroszczę czytnika, choć e-booków nie pożądam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam jedynie ,,W śnieżną noc". Pozostałych książek jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Naucz się uczyć" idealna pozycja przed sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam na oku te same tytuły Jo Nesbo i zastanawiam się nad "Black Ice" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic dodać nic ująć. Zazdroszczę *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Książki aż chce się wziąć i przeczytać. ;)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie podkradłabym "W śnieżną noc" - choć opinie są różne, chciałabym przeczytać tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń