sobota, 24 stycznia 2015

English Matters 11/2015, 49/2014, 50/2015

Nie czytam systematycznie gazet lub magazynów, bo po porostu nie mam czasu, aby czytać o tym co robiła jakaś autorka, w co ubrała się piosenkarka na swój koncert albo co jest teraz modne. Wole ten mój wolny czas spędzić bardziej efektywnie i jak mam już chwilę relaksu, to sięgam po magazyny English Matters, z którymi po pierwsze spędzam miło czas, po drugie dowiaduję się wiele ciekawych rzeczy, a po trzecie uczę się i doszkalam swój język. Chyba nie muszę Wam już po raz kolejny mówić, że te magazyny są genialne i każdy, kto zna język angielski, powinien się z nimi zapoznać. Ja od roku nie mam lekcji angielskiego, ale zauważyłam, że mój angielski stał się bardziej efektywny dzięki czytaniu tych magazynów, niż dzięki chodzeniu na zajęcia z języka angielskiego. Tak więc zawsze i wszędzie będę namawiała do zapoznania się z tymi magazynami, bo na prawdę warto.

11/50
Wydane specjalne dla kobiet, w którym znajdziemy tematy kobiece. W tym numerze możemy poczytać na takie tematy, jak:

  • Internet to the Rescue!
  • Botox: A Safe Poison?
  • Natural Beauty in the Fridge
  • Sway with Tatum
  • A Cosmetic Exercise
Bardzo spodobał mi się ten numer i fajnie, że wydawnictwo wyszło z taką inicjatywą, aby wydać numer specjalny dla kobiet jak i dla mężczyzn

49/2014
Już sama okładka zachęca, prawda fani Sherlocka Holmesa ? Jak zobaczyłam okładkę najnowszego numeru w internecie to już nie mogłam się doczekać, aż się z nim zapoznam. A o czym możemy poczytać w tym numerze? Między innymi na takie tematy, jak:

  • The Meteoric Rise of Benedict Cumberbatch
  • Elementary, My Dear Watson!
  • Vlogging It Out
  • The Melting Pot of Beijing
  • Telephoning in English
W tym numerze zdecydowanie spodobały mi się artykuły związane z Shelockiem. A dodatkowo mamy horoskop. 

50/2015
A na okładce pierwszego numeru z tego roku jest ukazana para książęca z synkiem, których osobiście uwielbiam, więc za ten numer ponownie zabrałam się z wielką ekscytacją. A jakie tematy wydawnictwo przygotowało na nowy rok ? Oto kilka z nich:
  • Budding Royals
  • Making Learning Easier
  • Grey Uncovered
  • University with a Soul
  • Dizzying Amsterdam

Ja jak zwykle zostałam mile zaskoczona i znalazłam wiele ciekawych artykułów, które bardzo mi się spodobały. Myślę, że nie muszę Was któryś raz z kolei zachęcać do tych magazynów, bo są one warte uwagi i warto się z nimi zapoznać. A jeśli nie z magazynami po angielski, to wydawnictwo ma magazyny również w innych językach, z którymi warto się zapoznać. Mi nie pozostaje nic innego, jak czekać na kolejny numer, a Was zachęcam jeszcze raz do zapoznania się z English Matters.


Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

15 komentarzy:

  1. Ja na podszkolenie języka angielskiego raczej nie mam ,co liczyć . Mój poziom jest zdecydowanie zadowalający , a ja wolę poświęcić ten czas na czytanie książek w oryginale . Jednak z ciekawości przeczytałam jeden numer i szału nie było. Słówka były mi bardzo dobrze znane ,a tematyka artykułów też nie zawsze olśniewająca ..
    Chociaż lubię to wydawnictwo ze względu na ich magazyny , ale z innych języków obcych . Niestety te z angielskim nie przypadły mi na tyle do gustu ,aby systematycznie kupować .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej inne Ci się spodobały :)

      Usuń
  2. A ja zawsze się zastanawiałam dlaczego nie można się zadowolić po prostu czytaniem angielskich stron internetowych, takich jak bbc chociażby? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dwa ostatnie numery :) całkiem fajna gazeta, choć nie wszystkie artykuły są interesujące, zależy kto co lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale ja w każdym numerze zawsze coś dla siebie znajdę :)

      Usuń
  4. Numer z Sherlockiem muszę kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już nie ma, bo to numer Listopad/Grudzień

      Usuń
  5. Ciekawe czy para książęca kiedykolwiek zejdzie z okładek xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie numery mam w domu i jestem z nich jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam English Matters, świetny magazyn! Zawsze mogę znaleźć coś ciekawego, poza tym to przyjemna forma uczenia się języka, nie trzeba ciągle zaglądać do słownika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że również mam zaległości:) Co prawda wydania specjalnego nie mam, ale dwa pozostałe magazyny przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam najnowsze wydanie EM i bardzo mi się podobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Benedict Cumberbatch! Od razu zachęca *.*
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile wydanie "dla kobiet" w ogóle mnie nie przekonuje, tak numer poświęcony Sherlockowi czy Royal Family chętnie bym przejrzała. No i te okładki <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń