środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku

I kolejny rok w blogowym świecie za mną. Nie mogę uwierzyć, że już jutro rozpoczyna się Nowy Rok, pełen niespodzianek i nowych możliwości. Ten rok, jak i poprzedni był dla mnie bardzo intensywny. Na przestrzeni tych trzech lat, odkąd prowadzę bloga, widzę jak moje życie się zmieniło pod wieloma względami. W tym roku skończyłam liceum, zdałam maturę, dostałam swoją pierwszą pracę i co najważniejsze, dostałam się na studia, tak więc ten rok był dla mnie intensywny i wprowadził w moje życie wiele zmian, ale na każdym kroku towarzyszyły mi książki.

Moje wyniki nie powalają, ale jestem z nich zadowolona, bo na chwilę obecną nie mam zbyt dużo czasu, aby leżeć i czytać, a jak czytam to przeważnie są to książki naukowe. Tak na prawdę czytam tylko w soboty po siedemnastej, jest to mój jedyny wieczór w tygodniu na przyjemności, no może znajdą się dwa, ale to sporadycznie. Co działo się jeszcze w tym roku ? Za zarobione pieniążki kupiłam wielki regał, gdzie mam dużo miejsca na nowe pozycje, a także mój cudowny ebook, który kocham bezgranicznie. 

Podsumowanie roku:
Ilość przeczytanych książek: 41
Napisanych recenzji: 44
Dodanie postów: 95
Ilość komentarzy do tej pory: 2628
Ilość odwiedzin do tej pory: 77692
Najlepsza książka roku: Morze spokoju, Hopeless, Angelfall, Miasto Niebiańskiego Ognia
Najlepsze zaskoczenie: Morze spokoju


Mam nadzieję, że moje wyniki będą lepsze w przyszłym roku, ale to wszystko tak na prawdę zależy od nauki i czasu. Co do postanowień zeszłorocznych, to kilka udało mi się spełnić, a kilka przeniosą się na ten nowy rok, mam nadzieje, że chociaż teraz uda mi się je spełnić. 


Postanowienia noworoczne:
-Nie kupować dużo książek, taa jasne !
-Zmotywować się do nakręcenia videorecenzji
-Czytać więcej
-Pokazać swoja biblioteczkę
-Wyjechać na wymarzone wakacje
-Dać sobie radę na studiach !
-Pisać podsumowania miesiąca


I to by było na tyle. Tak kończy się mój 2014 rok i mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy, bo ten był zdecydowanie dobry. A teraz życzenia z okazji Nowego Roku! Życzę Wam przede wszystkim szczęścia, zdrowia, samych sukcesów i spełnienia marzeń, aby kolejny rok był jeszcze lepszy, abyście przeczytali same, wspaniałe książki i żebyście dużo, na prawdę dużo czytali. Szczęśliwego Nowego Roku !!!! 

10 komentarzy:

  1. Muszę się zgodzić, że Hopeless i Morze spokoju to najlepsze książki, bardzo mile mnie zaskoczyły ;) Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na klasę maturalną 41 książek to i tak bardzo dobry wynik! Ja aż boję się pomyśleć, co się stanie z moim wolnym czasem kiedy pójdę do liceum o.O Szczęśliwego nowego roku i samych dobrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hopeless" i "Morze spokoju" muszę przeczytać jak najszybciej!
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobry wynik :)
    Oby w przyszłym roku było więcej czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja życzę Ci jeszcze lepszego przyszłego roku obfitującego we wspaniałe książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Miasto Niebiańskiego Ognia" - strasznie się rozczarowałam :) Dobrze, że tobie jednak przypadło zakończenie do gustu :)
    Fajerwerki, śnieg, muzyka,
    już szampana każdy łyka,
    Stary Rok się w Nowy zmienia,
    przeto szczęścia śle życzenia.

    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku. Twoje wyniki są w porządku, szczególnie przy takich zmianach w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na videorecenzję i zdjęcie Twojej biblioteczki :)
    Życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślę nad videorecenzją! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń