piątek, 31 października 2014

Najnowsze pozycje książkowe, czyli czas na stosik !

Hej,
w ten halloweenowy wieczór chciałabym Wam pokazać moje najnowsze książki, które zdobyłam w ciągu ostatnich tygodni, ale zanim do tego przejdę, chciałabym wyjaśnić jedną, ważną dla mnie kwestię. Jak pewnie zauważyliście, notki nie pojawiają się za często. Jak opublikuje coś raz na tydzień, to jest to duży sukces. Jest to spowodowane studiami, które rozpoczęłam na początku miesiąca. Studia są dla mnie czymś nowym i jeszcze nie do końca się przyzwyczaiłam. Rozpoczęłam kolejny etap w moim życiu i muszę wszystko ogarnąć, aby normalnie funkcjonować. Tak więc nie wiem jak to będzie, oczywiście bloga nie porzucam, ale regularność postów niestety się zmniejszy. Ale nie będę waz zanudzać moim marudzeniem, tylko przejdę do głównego tematu.

  • "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa-książkę pożyczyłam od koleżanki i czytam. Chciałam ją już bardzo dawno temu przeczytać. Recenzja już niedługo. 
  • "Po trzecie dla zasady" Janet Evanovich-załapałam się na promocję w Świecie książki, gdzie kupując trzynastą część Stephanie Plum po regularnej cenie, drugą dostawało się za jeden grosz. 
  • "Złośliwa trzynastka" Janet Evanovich-j.w.
  • "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith-to tak na prawdę nie książka do czytania, ale dziennik, który musimy zniszczyć ! Chyba rozumiecie, że musiałam się w niego zzaopatrzyć tym bardziej, że teraz o tej pozycji tak głośno
  • "Dziesięć płytkich oddechów" K.A.Tucker-książkę nabyłam na fincie, zobaczymy czy jest godna polecenia.
  • "Mara Dyer. Tajemnica" Michelle Hodkin-robiłyśmy razem z Alys zakupy na Aros.pl, także właśnie zaopatrzyłam się w tę książkę po dość korzystnej cenie. 
  • "Gorączka 2" Dee Shulman-a to największa okazja z jaką miałam styczność. Jakiś czas temu Real zrobił wielką promocję i sprzedawał książki wydawnictwa Egmont za 4 zł !!!!! Tej promocji nie można było przegapić !!
  • "Nowy przywódca" Julianna Baggott-j.w.
  • "Saga księżycowa. Scarlett" Marissa Meyer-j.w.
  • "Elita" Kiera Cass-upolowałam na fincie. Zobaczymy, jak wypadnie.
  • "Cena odwagi" Ewa Seno-od wydawnictwa Feeria. Niedługo się za nią zabieram 
  • "Wzorzec zbrodni" Warren Ellis-szczotka od SQN RECENZJA
  • "Endgame. Wyzwanie"-Również od SQN. Jestem bardzo ciekawa tej książki. A jaki ma piękny, złoty kolor.
  • "Sherlock Holmes t.2" Arthur Conan Doyle-moje najnowsze cacko, które przybyło dziś rado od wydawnictwa Zysk i S-ka. Taka wielka, piękna księga, a w niej Sherlock <3

I to by było na tyle ! Nie wiem kiedy ja to wszystko przeczytam, ale trzeba czas znaleźć i to jak najwięcej :) Znaleźliście coś dla siebie ??

23 komentarze:

  1. Endgame też mam i nie mogę się doczekać lektury :) A reszty zdobyczy gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, przygatnęłabym prawie wszystkie :) ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nabytki ;) Ukradłabym Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Endgame i Elite ale reszte tez z przyjemnoscia bym przeczytała.

    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dziesięć płytkich oddechów miło wspominam", w sumie "Elitę" dosyć też (chociaż w mojej opinii najsłabsza z trzech częsci). Miłego czytania i powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stos wygląda bardzo imponująco ;) niestety nie miałam okazji przeczytać niczego co prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic z Twojego stosiku nie czytałam :( Miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych książek Ci się uzbierało :)
    Jestem ciekawa czy "Dziesięć płytkich oddechów" Ci się spodoba :D Chciałabym mieć ten dziennik! Zazdroszczę :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji czytać żadnej z tych książek, więc czekam na twoje pinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :) Miłego czytania - oczywiście po znalezieniu dużej ilości czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stos niezwykły :) Kilka tytułów kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Intryguje mnie "Zniszcz ten dziennik". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zniszcz ten dziennik" intryguje mnie od dłuższego czasu i no Sherlock <3

    OdpowiedzUsuń
  14. "Endgame" przede mną, nie mogę się doczekać. Do tego strasznie, ale to strasznie chcę przeczytać Marę! A "Dziesięć..." jak dla mnie mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos :) Życzę przyjemnej lektury i wspaniałej zabawy przy "zniszczeniach" :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Koleżanka ma (miała) ,,Zniszcz ten dziennik" i uważam, że jest świetny na wyżycie się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przeczytałabym "Pamiętnik" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie nabyłam "Rywalki" - zobaczymy, jak się sprawdzą, a potem może także sięgnę po "Elitę" :) zazdroszczę szczególnie "Endgame", książek o Stephanie Plum oraz "Zniszcz ten dziennik" :) miłej lektury i czekam na wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Endgame, Zniszcz ten dziennik i Sherlocka. :) I nie wiedziałam o promocji w Realu, tyle przegrać! ;_;

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowego przywódcę muszę nadrobić :D I Cinder i Scarlet... Za to za Endgame się niedługo zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ,,Zniszcz ten dziennik" - przeglądałam, całkiem zabawne polecenia, ale raczej pieniędzy bym na niego nie wydała :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Zniszcz Ten dziennik jest super :) Generalnie mam od wielu tygodni i sprawia mi wiele frajdy. Świetnie się bawię! Uzupełniam co chwila, rysuję, maluję, wieszam, chodzę z nim pod prysznic. Warto mieć w domu, zeby się fajnie bawić :) Wejdźcie sobie na ich oficjalny fanpage https://www.facebook.com/ZniszczTenDziennik?fref=tsb Polecam!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Saga Księżycowa jest świetna! Zniszcz ten dziennik mam od jakiegoś czasu w wersji angielskiej, nie wiedziałam, że jest to też popularne w Polsce

    OdpowiedzUsuń