sobota, 4 października 2014

English Matters 48/2014


English Matters 48/2014 
Cena 9,50 zł
42 strony
Wydawnictwo ColorFull Media 

W tym tygodniu rozpoczęłam studia i wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy na planie zajęć nie znajduję języka angielskiego, a później okazuję się, że nie będę go miała przez kolejne dwa lata. Trochę dużo, prawda? Tym bardziej, że od przedszkola miałam go co tydzień w zajęciach szkolnych, Nie powiem, trochę się zdziwiłam i zaczęłam szukać najlepszego rozwiązania, aby anielski dalej był na początku dziennym w moim życiu. Ale zanim ten plan wprowadzę w życie, nie mam co się dołować, bo zawsze pod ręką mam magazyny English Matters, które uczą, uczą i jeszcze raz uczą.

Nie chcę pisać kolejnych, pochlebnej opinii na temat tych magazynów, bo jak zwykle je polecam i chyba nigdy się to nie zmieni. Te magazyny są najlepsze i nie zastąpię je na żadne inne. Ja mam dziwne metody nauki języka obcego. Mój mózg nie umie się uczyć na lekcjach czy kucia na blachę. Ja się uczę poprzez oglądania seriali/filmów, słuchania muzyki, rozmawiania w języku angielskim, czy też pisania oraz czytania. Tak więc spełniam się z czytaniem po angielsku dzięki tym magazynom. 

Najnowszy numer to kolejna dawka ciekawych i różnorodnych tematów. Jestem ciekawa, czy kiedykolwiek te wydawnictwo nie będzie miało co nowego napisać i nie zaskoczy nas. Obawiam się, że nigdy to nie nastąpi, bo widać, że każda osoba wkłada w każdy numer dużo serca, aby później czytelnik nie marudził, że to już było, o tym czytałam gdzie indziej, to wydaje się nudne, a to nie jest ciekawie przedstawione. Myślę, że jeszcze żadna osoba nie marudziła co do tych magazynów.

Co ciekawego możemy przeczytać w najnowszym magazynie English Matter? Jeśli jesteś fanem Bruno Marsa, to już masz jeden artykuł do przeczytania. Jeśli interesujesz się modą to artykuł More than Shoes będzie idealny. Jeśli chcesz przeczytać coś ciekawego w dziale Kultura, to artykuł o nieśmiertelności będzie strzałem w dziesiątkę. Natomiast jeśli prowadzisz aktywny tryb życia, to koniecznie zajrzyj na artykuł Zumba Fitness Craze. To tylko kilka z wielu, ciekawych artykułów. A oto niektóre tytuły:
  • Looking for a Flat
  • Bath
  • Season of Applications
  • A Battle of Words
  • The Gift of Thrift
Po raz kolejny polecam i zachęcam do zapoznania się z tymi magazynami. Po na prawdę warto. Jestem pewna, że wielu z Was te magazyny okażą się przydatne i nie będziecie odstępować ich na krok. Kupcie, spróbujcie i pokochajcie.


Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

8 komentarzy:

  1. Ty to potrafisz człowieka zachęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mnie :D Lecę kupić magazyn! Szczególnie, że angielski kocham, uwielbiam, szanuję i bardzo mi zależy na jego rozwijaniu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiony, ale jeszcze nie przeczytany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wiesz co chyba w nauce języka właśnie o to chodzi, by się nim otoczyć, czyli w nim czytać, pisać, rozmawiać i słuchać, a nie tylko wkuwać. Więc Twoje metody wcale takie dziwne nie są, a powiedziałabym, że wręcz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie teraz na ostatnim roku czeka angielski z finansach ;) Więc taka gazeta na pewno się przyda by podszkolić swój język ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też już niedługo recenzja tego numeru. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już dzisiaj recenzję tego magazynu i zamierzam go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń