środa, 24 września 2014

English Matters 9/2014 Wydanie Specjalne






















English Matters 09/2014 Wydanie specjalne 
Cena 11,50 zł
42 strony
Wydawnictwo ColorFull Media 

Język angielski jest nieodłącznym elementem mojego życia. Ostatnio nawet przydał mi się on w pracy, więc jest dobrze znać ten język w różnorodnych tematach. U mnie akurat był to temat butów, więc mogłam się trochę wykazać, gdyż temat mody nie jest mi obcy. Ostatnio akurat mogłam pogłębić swoją wiedzę z najnowszym wydaniem specjalnym magazynu English Matters, który skupia się właśnie na modzie.

Uwielbiam te magazyny właśnie za to, że wprowadzają tak różnorodne tematy. I za to, ze wydają jeszcze wydania specjalne, które są poświęcone jednemu tematowi i dodatkowo jeszcze to rozszerzają. W tym przypadku English Matters skupił się na temacie mody. W magazynie mogliśmy znaleźć wiele, ciekawych artykułów, także dla osób, które interesują się modą, ten numer jest idealny. Tym bardziej, że czytając ciekawe tematy, możemy się uczyć. Dla mnie ten system jest strzałem w dziesiątkę.

W tym numerze możemy poczytać m.in o świecie mody, znanych markach, blogach fashion, Anji Rubik, Justinie Timberlake. Jakie artykuły możemy jeszcze znaleźć ?
  • Louis Vuitton-Travel to Luxury
  • Victorian Fashion Victims
  • Top Fashion Blogs
  • Fashion Mistress
Jak zwykle polecam Wam zapoznanie się z tymi magazynami. Dla mnie są idealne i cieszę się, że je odkryłam, bo teraz dzięki temu moja nauka jest nie tylko skuteczna, ale przede wszystkim przyjemna. Jestem pewna, ze wielu z Was te magazyny przypadną do gustu i będziecie chcieli więcej, tak jak ja. Kupujcie, testujcie, czytajcie i cieszcie się coraz większym wachlarzem znajomości języka lub języków. 

Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

5 komentarzy:

  1. Nie czytam magazynów i chyba w tym wypadku też się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo interesuję się modą, ale jestem ciekawa kilku tematów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda jest ostatnio strasznie na czasie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż egzemplarz jest fajny, jako czasopismo, to temat modowy kompletnie mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń