poniedziałek, 22 września 2014

30-Day Book Challenge: Dzień 23-30

Cześć! Dziś już ostatnia część cyklu 30-Day Book Challnge. Cieszę się, że pomysł Wam się spodobał, bo sama liczba wejść przerosła moje oczekiwania, także dziękuję. A dzisiaj po raz ostatni odpowiem Wam na ostatnie osiem pytań. Nie przedłużając, zaczynajmy.


DZIEŃ 23-KSIĄŻKĘ, KTÓRĄ CHCESZ PRZECZYTAĆ OD DŁUŻSZEGO CZASU, ALE JESZCZE TEGO NIE ZROBIŁEŚ
Taką książką jest Dotyk Julii. Książkę posiadam już od półtora roku i jeszcze się za nią nie zabrałam, także niedługo będę musiała się za nią zabrać.


DZIEŃ 24-KSIĄŻKA, KTÓRĄ CHCIAŁABYŚ, ABY PRZECZYTAŁO WIĘCEJ OSÓB
Książki Nicholasa Sparka są specyficzne, ale jest taka jedna, krótka powieść, która niesamowicie mnie urzekła. A tą książką jest Jesienna miłość. Przepiękna historia miłosna, która opowiada o walce, przebaczeniu i zmianach, jednakże mam wrażenie, że mało osób poznało tę historię. Zbyt mało.




DZIEŃ 25-BOHATER, DO KTÓREGO MOŻESZ SIĘ PORÓWNAĆ
To jest pytanie, na które nie umiem odpowiedzieć, bo nie znalazłam jeszcze takiej postaci, która całkowicie oddaje mój charakter. Jednakże w niektórych, bliskich mi postaciach mogę znaleźć cząstkę siebie.



DZIEŃ 26-KSIĄŻKA, KTÓRA ZMIENIŁA TWOJĄ OPINIĘ NA DANY TEMAT
Nie mam takiej książki, która zmieniłaby moje zdanie na dany temat.







DZIEŃ 27-NAJBARDZIEJ ZASKAKUJĄCY ZWROT AKCJI LUB ZAKOŃCZENIE
Najbardziej zaskakującym zakończeniem było zakończenie w Mechanicznej księżniczki, a chodzi mi o epilog, który wstrząsnął mną niesamowicie. Jak teraz sobie o nim pomyśle, to dalej mam dreszcze. Nie spodziewałam się takiego epilogu, który nie do końca mi się spodobał. 





 DZIEŃ 28-ULUBIONY TYTUŁ
Nie mam żadnego, ulubionego tytułu, gdyż każdy tytuł przeczytanej książki coś dla mnie znaczy i ma dla mnie większe lub mniejsze znaczenie. 







DZIEŃ 29-KSIĄŻKA, KTÓRA PRZEZ WIELU JEST ZNIENAWIDZONA, A TY JĄ UWIELBIASZ
Taką książką jest Klątwa tygrysa, która wielu osobą nie przypadła do gustu, a ja ją po prostu uwielbiam. Cała historia jest dla mnie magiczna i mimo że kilka momentów nie spodobały mi się, to całą sagę uwielbiam.





DZIEŃ 30-TWOJA ULUBIONA KSIĄŻKA
Na pytanie o ulubioną książkę nie znam odpowiedzi. Jeszcze nie przeczytałam książki, która mogłabym rzec mianem ulubionej. Fakt, że mam półkę z tymi najważniejszymi książkami, ale nie mam tam pozycji, która jest najważniejsza.




Do napisania :)

7 komentarzy:

  1. Okropnie trudne pytania. Sama nie wiem jak bym na nie odpowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak najszybciej przeczytaj "Dotyk Julii"! Jest niesamowita ;)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienna miłość - pamiętam jak sama się nią zahwyciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, co do zakończenia Mechanicznej. Nie takiego się spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, ze masz wiele wątpliwości w niektórych pytaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam "Klątwę tygrysa" :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dotyk Julii" jest świetny, przynajmniej na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie, muszę wreszcie zabrać się za kontynuację ;) Polecam
    A "Klątwy tygrysa" nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń