piątek, 29 sierpnia 2014

Wakacyjny stosik

Hej,
Sierpień dobiega końca, więc czas na stosik. Wyciągając książki z regałów doznałam szoku, gdyż okazało się, że ten stosik jest skromny w porównaniu do innych z ostatnich miesięcy. Zawsze pokazywałam tu ogromne stosiska i przy okazji zastanawiając się, kiedy ja to wszystko przeczytam, a ten stosik przy porównaniu do innych jest taki malutki. Ale powiem Wam, że cieszę się z tego. Czemu ? Razem z moją przyjaciółką z bloga ksiazki-alys.blogspot.com obiecałyśmy sobie, że nie będziemy kupować książek, no chyba, że kontynuację lub nowości i jak widać, powoli widać efekty, ale wiadomo, że całkowicie książek nie można kupować, więc ja się po prostu będę ograniczać :D Ale dosyć tego gadania, tylko czas na stosik.

1. "City of bones" Cassandra Clare-już dawno chciałam zacząć czytać po angielsku, ale bałam się, że nie dam rady, więc zaczynam od książki, którą uwielbiam i przy której na pewno nie będę się nudzić
2."Córka żywiołu" Leight Fallon-kupione w biedronce za jedyne 9,90zł
3."Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu"-Juliet Grey-już od dawna chciałam przeczytać tę książkę, ale zawsze była ona droga, więc gdy przez przypadek zoczyłam promocję -50% w Świecie Książek, to od razu weszłam i zakupiłam.
4."Baśniarz" Antonio Michaelis-książka zbiera same pozytywy, więc kupiłam ją za bardzo dobrą cenę na allegro.
5."Hopeless" Colleen Hoover-chyba nie muszę tłumaczyć. Uwielbiam <3 RECENZJA
6."Wielki błękit" Veronica Rossi-ostatnia część trylogii o Arii i Perrym
7."Ukryta brama" Eva Voller-pierwsza książka w ramach współpracy z wydawnictwem Egmont. RECENCJA
8."Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater-z wymiany na lc
9."I nie było już nikogo" Agatha Christie-pierwsza książka z kolekcji kryminalnej bardzo mi się spodobała, więc musiałam zakupić kolejne części
10."ABC" Agatha Christie-j.w.

Znaleźliście coś dla siebie?

22 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci "Wielkiego Błękitu". Czytałam pierszą część trylogii Rossi i mam go nawet na własność, więc przymierzam się do kupna dalszych części. "Hopeless" intryguje mnie, "I nie było już nikogo" to klasyka. Podebrałabym też "Wyścig śmierci" :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jak zwykle moja biedronka nie popisała się w tematyce książek... Ale może to i lepiej? Więcej odłożonego grosza na zaplanowane zakupy książkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz "City of Bones"! :) Zazdroszczę "Baśniarza", bo jestem jego bardzo ciekawa.
    A z tym ograniczaniem kupna, to nam się udaje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym w końcu spróbować po angielsku coś przeczytać. Może właśnie przy tej serii dobrze bym się z tym czuła...?
    Córka Żywiołu w Biedronce?! Za 9zł?! O w mordę. Dlaczego u mnie w okolicy nie ma biedronek?!
    Zazdroszczę Hopeless ^^
    I mam pytanko co do Christie, bo sama planowałam zakupić. Czy tu obowiązuje jakaś kolejność w tomach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo i sprawdzałam, to nie ma żadnej kolejności. Ja po prostu kupiłam trzy pierwsze tomy kolekcji kryminalnej wydane przez wydawnictwo Dolnośląskie, ale oni nie wydają wszystkich tomów. Ale te książki co ja mam, nie są nawet w kolejności, tak jak pisała autorka, wiec możesz śmiało kupić co ci w ręce wpadnie, ewentualnie sprawdzić na Wikipedii co i jak :D

      Usuń
  5. Czytałam "Wielki Błękit" i "Baśniarz". Oczywiście mam też za sobą "Miasto kości", jednak tylko po polsku. Podziwiam Cię, że chcesz się zabrać za książkę po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie Miasto Kości czytałam dwa razy i chciałabym zabrać się za oryginał :D Jestem ciekawa jak wyjdzie i czy sprostam zadaniu :)

      Usuń
  6. O, City of Bones <3 musze spróbowac przeczytać jakąś książkę po angielsku. Podszkoliłabym torchę język, a i fajnie byłoby sięgać po zagraniczne powieści, które nie ukazały się w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mam to w planach, ale najpierw muszę przekonać się, czy dam radę przeczytać coś, co czytałam już po polsku :)

      Usuń
  7. Chcę przeczytać Hopeless i Baśniarza c: Też zbieram tą kolekcje Agathy Christie :D Nawet mam prenumeratę, bo o 8zł taniej wychodzi, a ja chcę mieć całą tą kolekcje, więc mi się opłacało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zazdroszczę Ci "Ukrytej bramy", bo czytałam, poprzednie części tej serii i ją uwielbiam ;) Pozostałe książki również mam w planach, chociaż podchodzę sceptycznie do "Hopeless" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stosiki <3 i podoba mi się pomysł z ograniczaniem kupowania książek, mam z tym problem :D Hopeless i Wielki Błękit mam za sobą, czytałam też polskie wydanie Miasta kosci - zazdroszczę angielskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne wydania ksiażek Christie. 'Hopelless' to książka, którą kiedyś chciałabym przeczytać tak samo jak 'Miasto kości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Baśniarza" i "Miasto kości', ale po polsku, więc troszkę zazdroszczę :D "Hopeless" właśnie dzisiaj zaczęłam, jestem na około 50 stronie :))
    A dawno temu kupiłaś w biedronce "Córkę żywiołu"?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada, bo widzę tu same perełki!
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wyścig śmierci" jest fenomenalny! Czytałam z tego, co tu masz jeszcze "Hopeless", ale średnio mnie porwało, wszystko za prosto i za szybko się rozwiązuje, jednak oprócz tego jest ok, ale chyba tylko ok. Co do czytania po angielsku - spróbuj! I dobry pomysł z zaczęciem od książki, którą już znasz. Nie przejmuj się jeśli nie będziesz znała wszystkich słów, spróbuj wyciągnąć sens z całego zdania i czytaj dalej. Nie tłumacz sobie w głowie zdań słowo w słowo, to nie będzie wychodziło od razu i tylko Cie spowolni/zniechęci. Z czasem nabierzesz wprawy i całkowicie automatycznie zaczniesz poznawać nowe słówka. Ja tak czytam od kilku lat i naprawdę mogę to polecić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam wyścig śmierci dla siebie, który czeka na moim czytniku ;) Czytałam wielki błękit, och tak cudowne zakończenie serii

    OdpowiedzUsuń
  15. "City of Bones" - super! Ja właśnie zaczęłam czytać tę serię na czytniku - bardzo przyjemnie się to czyta :) "Baśniarza" polecam - piękna historia. Natomiast "Hopeless" mnie mocno rozczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też staram się ograniczać zakup książek i czytam to, co już zgromadziłam w swojej biblioteczce (brak też miejsca już na półkach). Tak więc czytałam już "Wielki błękit" (ciekawy finał) i "Ukrytą bramę" (nie tak dobra jak Trylogia Czasu ale zabawna w równym stopniu) oraz "Hopeless" (początek świetny, dla potem jakoś mnie ta powieść rozczarowała). Cassandrę Clare uwielbiam i czekam na tom 6 serii (choć ta seria 4-5 Darów jakoś mniej mi się podoba niż na Mechaniczna Trylogia w prequelu). "Córkę żywiołu" też już znam i taka sobie ta opowieść, raczej zwyczajna - ale jest tam parę ciekawych wątków. A "Baśniarza" czyta się świetnie :D Jak to thriller ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nabytki cudne - miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń