poniedziałek, 11 sierpnia 2014

English Matters 10/2014 Wydanie specjalne

English Matters 10/2014 Wydanie specjalne 
Cena 11,50 zł
42 strony
Wydawnictwo ColorFull Media 

Ostatnio coraz bardziej myślę o tym, aby przeczytać jakąś książkę po angielsku. Muszę zrobić krok naprzód i doświadczyć czegoś nowego. Nawet zaczęłam szukać dwóch książek po angielsku, jakie chciałabym przeczytać, ale nie mogę wreszcie zdobyć się na te "Buy It Now". Głównie przez cenę, bo mimo wszystko z wysyłką książki wychodzą bardzo drogo, więc pewnie jeszcze trochę poczekam, aż w końcu w domu będę posiadać jakąś książkę w języku angielskim.

Na szczęście są jeszcze magazyny, a wydawnictwo CollorFull Media nie daje o sobie zapomnieć i teraz dodatkowo wydało wydanie specjalne magazynu English Matters. Jak dla mnie, idealnie. Mimo że mam wakacje, mogę poćwiczyć swój angielski i pouczyć się nowego słownictwa, a wakacje to idealny czas, aby zrobić coś dla siebie, a nie dla kogoś. 

Jak zwykle magazyn jest idealnie wydany. Mnóstwo, różnorodnych tematów, przejrzyste artykuły, ciekawe urozmaicenia i przydatne słownictwo. Ten numer skupia się na codziennym języku angielskim, jaki można spotkać w Anglii czy Stanach Zjednoczonych. Możemy przeczytać o historii języka angielskiego czy też o ludziach, którzy wpłynęli na jego rozwój. Dodatkowo ciekawym urozmaiceniem jest poznanie mniej lub bardziej kulturalnego słownictwa (jeśli wiecie, o co mi chodzi).  Co jeszcze ciekawego poznamy w tym numerze? Oto kilka tematów:

  • Read All About it-in the Tabloids
  • What's in a Language?
  • What your mouth out !
  • Slang in the English Language
  • Literature anf its Borders
  • Computer Says No

Polecam, polecam, polecam ! Te magazyny są idealne dla osób uczące się języka angielskiego ! Przecież uczymy się go dla siebie, a nie dla szkoły, nauczycielki czy rodzica. W szkole nie damy rady nauczyć się wszystkiego i to jeszcze perfekcyjnie, więc warto zainwestować w taki magazyn, bo tak na prawdę inwestujemy w siebie ! Kupcie, spróbujcie, a jestem pewna, że nie pożałujecie. 

Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!

7 komentarzy:

  1. Musisz spróbować kiedyś z książką po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam te magazyny, ale dodatek jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam 3 książki po angielsku za sobą i jestem bardzo zadowolona z tego, że je przeczytałam. Dzięki takiemu czytaniu mój angielski bardzo się rozwinął. Naprawdę bardzo polecam Ci ten sposób nauki. Nie wahaj się, zaryzykuj! To nie jest takie trudne jak się może z początku wydawać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobał mi się ten numer, dużo wiedzy której nie znajdziemy w podręcznikach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą gazetę.
    Dzięki niej podszkoliłam swój język, nie nudząc się przy tym (cud!)

    http://thousand-magic-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego typu pomocami nauka łatwiej idzie :)

    OdpowiedzUsuń