czwartek, 10 lipca 2014

Porównywanie okładek-Akademia Wampirów

Cześć ! 
Dziś chciałabym przedstawić Wam okładki serii Akademia Wampirów. Nie przedłużając, zaczynamy :)

Na początku mamy okładki Japońskie. Już się przyzwyczaiłam, że okładki z tego kraju są inne i charakterystyczne.

Dalej okładki ze Stanów Zjednoczonych. Również u nas można spotkać serię w tych okładkach. Podoba mi się to, że każda okładka jest charakterystyczna i spójna do całości.

I drugi zestaw okładek Amerykańskich. Moim zdaniem pierwsze są ładniejsze, a wy co sądzicie ?

A teraz okładki Niemieckie. Moim zdaniem są ładniejsze od oryginału, a wy jak uważacie ?

A teraz okładki Holenderskie, które nie będę się komentować. Co to ma być ?!

 
A teraz okładki szwedzkie. Można zauważyć, że wydawnictwo nie postarało się, aby książki wydać w ciekawych okładkach. Jak widać wystarczy zmienić kolor i mamy kolejną okładkę do kolejnej części.

A teraz okładki z US, które mi się podobają. Mają coś w sobie charakterystycznego, że są wyjątkowe. 

I jeszcze jedno wydanie okładek z UK.

A teraz okładki z Turcji. Czy tylko mi się wydanie, że oczy tych postaci są dziwne ?

A na koniec okładki z Rosji. Podoba mi się pierwsza okładka, ale kolejne nie są już takie fajne.


Moim zdaniem okładki z tej serii nie są ładne. Są po prostu zwyczajne, jedne ładniejsze, a drugie brzydsze, ale nic szczególnego.  A wam jakie okładki z Akademii Wampirów podobają się najbardziej ?

12 komentarzy:

  1. Ładne są pierwsze z UK I USA :D A reszta to jakiś żart chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładki z tej serii faktycznie nie są jakieś niesamowite. Mi się najbardziej podobają te z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najładniejszy drugi zestaw amerykańskich, chociaż tureckie też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej się podobają okładki Niemieckie i USA nnajbardziej tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czerwone są cuuuudne. Uwielbiam prostotę.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z US całe czerwone, to cudo. zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładki szwedzkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się nasze, ale te czerwone z US tez bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czerwone z czarnymi wzorami i te które mamy w Polsce są świetne :) Reszta taka sobie...
    Ostatnio oglądałam film i bardzo mi się spodobał, książka zrobiła na mnie mniejsze wrażenie ale po filmie może nawet skuszę się na następne części :) Dimitri <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadne mi się nie podobają..

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najlepsze szwedzkie, ale ogólnie większość mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń