wtorek, 10 czerwca 2014

Najnowsze fiszki od wydawnictwa Cztery Głowy


Maj był dla mnie ciężkim miesiącem. Miałam matury, a za tym idzie mnóstwo powtórek. Jak zapewne wszyscy wiedzą, na egzaminie ma się co najmniej dwa egzaminy z języka obcego. Ja wybrałam oczywiście język angielski i pisałam pisemny podstawę i zdawałam ustny angielski. Na ostatnie powtórki przyszły mi z pomocą fiszki od wydawnictwa Cztery Głowy.

Fiszki, z którymi ostatnio się uczyłam, idealnie pasowały do małych powtórek. Miałam do czynienia z Common Mistakes-Najczęstsze błędy,American English-Amerykański kontra brytyjski, Exam Maximizer-konstrukcje egzaminacyjne i False Friends-wyrazy zdradliwe. Jak widzicie po nazwach, fiszki idealnie skomponowały się z moją maturą i dzięki nim mogłam przypomnieć sobie istotne rzeczy, które zapomniałam i nie zauważyłam.

Jak mogliście zauważyć, każdy kartonik ma swoją nazwę. Nie jest to jakiś miszmasz, tylko gdy sięgamy po konkretny kartonik, znajdujemy konkretne, mówiące na temat wyrazy. Sięgałam po Common Mistakes to uczyłam się na przeróżnych przykładach błędów, jakie ludzie, jak i ja, popełniają. Bardzo podoba mi się ten pomysł, że wszystko jest estetycznie poukładane i człowiek się nie głupi.

Język angielski jest jednym z najpopularniejszych języków na świecie, a osoby, dla który ten język nie jest ojczysty, jednakże mają go już opanowanego, zawsze mogą się czegoś więcej nauczyć. Wyrazu, struktury gramatycznej czy poprawności. Uważam, że te fiszki są idealne ! Wygodne i skuteczne. Czego chcieć więcej ? Moim zdaniem te fiszki są idealne. Nie dość, że w przyjemny sposób można się uczyć, to ma się dodatkowo większą skuteczność. Tak było w moim przypadku, ale również mój brat więcej nauczył się korzystając z fiszek i gdy robił to dla przyjemności.

Jak wspominałam fiszki wydawnictwa Cztery Głowy są wygodne w użyciu. Cała szata graficzna jednej kartki jest dokładnie dopracowane, każde nowe wyrażenie jest tak obmyślone, aby można szybko je zapamiętać. Każdy kartonik jest przejrzysty i prosty w odbiorze, dzięki czemu nasza nauka jest skuteczniejsza. 

Zdecydowanie polecam naukę języka obcego z metodą wydawnictwa Cztery Głowy. Te fiszki po raz kolejny potwierdziły mnie, że nauka może być przyjemna. Niestety w moim przypadku nauka języka obcego nie idzie idealnie, jednakże z fiszkami jest ona zdecydowanie lepsza, konkretniejsza i skuteczniejsza. 




  • Najczęstsze błędy-Common Mistakes (B2) dla średnio zaawansowanych
  • Konstrukcje egzaminacyjne-Exam Maximizer(C1-C2) dla zaawansowanych
  • Wyrazy zdradliwe-False Friends(C1) dla zaawansowanych
  • Amerykański kontra brytyjski (B1) dla średnio zaawansowanych





Za możliwość skorzystania z fiszek bardzo dziękuje wydawnictwu

4 komentarze:

  1. Wydają się być bardzo ciekawe :) Chętnie je kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam się uczyć języka angielskiego :) O tych fiszkach słyszałam już sporo dobrego, twoja recenzja jest kolejną, która skłania mnie do ich poszukiwań :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń