piątek, 27 czerwca 2014

English Matters 46/2014


English Matters 46/2014
Cena 9,50 zł
42 strony
Wydawnictwo ColorFull Media 

Jak wiecie, w zeszłym miesiącu miałam maturę i nie obyło się bez ustnego i pisemnego angielskiego, więc łapałam się wszystkiego z czym będę mogła poćwiczyć i po powtórzyć język angielski. Stosowałam wszelkie metody jak i również czytałam wcześniejsze magazyny English Matters. Fajnie jest wyciągnąć sobie jakiś numer z pół roku i przeczytać ten sam artykuł, co kilka miesięcy temu i zobaczyć, że pamięta się te słowa, co przy czytaniu dopiero się je poznało, jak i również odkryć coś nowego. Za to właśnie uwielbiam magazyny z CollorFull Media, ale nie o tym chciałam pisać, tylko o tym, że na maturze moja nauka języka angielskiego się nie kończy i ostatnio po raz kolejny sięgnęłam po najnowszy numer English Matters.

Najnowszy numer magazynu to kolejna dawka różnorodnych tematów. O czym możemy poczytać? O Skandynawskich Mitach, Królowej Elżbiecie I, piłce nożnej w Brazylii, Kuchni i gotowania, Parku Jurajskim i wiele innych, ciekawych rzeczach. Jak widzicie do wyboru jest mnóstwo, różnych i innych tematów, że każdy znajdzie coś dla siebie, od fanów piłki nożnej do miłośników gotowania. Jak już wspominałam, wydawnictwo zawsze się stara, aby każdy numer miał tak wiele przeróżnych tematów, dzięki czemu te magazyny są tak wyjątkowe.

Ale to nie jedyny powód dla których te magazyny są tak wyjątkowe. Również metoda nauki języka obcego należy na pochwałę. Przede wszystkim uczą oni w ciekawy sposób, gdyż wyszli z nowym pomysłem, aby uczyć się z przyjemnością. Czytając dany artykuł mamy podkreślone niezrozumiałe słówka/wyrażenia i zaraz przetłumaczone na język polski, a słowa, które nie są wytłumaczone, sami możemy znaleźć w słowniku i zrozumieć. W moim przypadku taka nauka jest na prawdę skuteczna, gdyż jak coś mnie zaciekawi, a nie rozumiem jakiegoś słowa, szybko szukam, aby zrozumieć kontekst. U mnie jest to o wiele skuteczniejsze, gdyż o wiele szybciej nauczę się słówka, którego do tej pory nie znałam, ponieważ tłumaczyłam go sobie dla siebie, a nie dla "szkoły", więc jeśli nie lubicie uczyć się języka obcego lub wasze dziecko, brat, siostra, rodzić nie lubi się uczyć, zainwestujcie w English Matters i otwórzcie na artykule, który waszym zdaniem będzie idealny dla tej osoby, a na pewno ta osoba nie przejdzie obojętnie obok magazynu. Ja tak zrobiłam z moim bratem ! Otworzyłam ten numer na artykule o piłce nożnej i po kilku staraniach, przeczytał.

Co mogę powiedzieć o magazynach English Matters. Są one zdecydowanie warte polecenia. Musicie koniecznie spróbować, a na pewno się nimi zachwycicie. Są one dla osób, które chcą się uczyć i powtarzać to, co już umieją. Jak wspominałam, taka nauka  jest nie tylko skuteczna, ale również przyjemna. Dodatkowo atutem tych magazynów jest cena. Płacimy co dwa miesiące 10 zł, więc to jest rewelacyjna cena, aby zainwestować w coś, dzięki czemu możemy się uczyć. Polecam. 


Za możliwość zapoznania się z English Matters 
dziękuje wydawnictwu ColorFul Media!



7 komentarzy:

  1. Te mity by mnie zainteresowały z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czasopismo ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie mam tylko dwa numery tego czasopisma, ale przyznaję, że są niezwykle pomocne w nauce. I tak jak piszesz, tematy również są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dopaść tą gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat mam dwa magazyny do zrecenzowania podesłane przez te wydawnictwo. Dzisiaj juz zaczelam czytac i smialo moge powiedziec, ze to co napisalas jest szczera prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj o mitach i piłce nożnej to sama bym przeczytała. :) Powiem szczerze, że wcześniej nie rozważałam jakoś szczególnie kupna tego magazynu, ale.. twoja recenzja każe mi się zastanowić czy przypadkiem nie jest to coś odpowiedniego dla mnie. Uwielbiam język angielski i uwielbiam czytać, więc czemu by tego nie połączyć? :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś muszę w końcu kupić jakiś numer.

    OdpowiedzUsuń