poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czas na stosik !

Witam w ostatnim dniu czerwca :)
Zapewne u większość z Was rozpoczęły się wakacje. Ja też mogę odetchnąć z ulgą, bo mimo że skończyłam szkołę pod koniec kwietna, to teraz żyje już bez stresu, gdyż w piątek odebrałam wyniki maturalne i na szczęście wysiłek się opłacił, bo matury poszły mi bardzo dobrze :D Teraz bez żadnych skrupułów mogę czytać i na szczęście jest w czym wybierać. Zobaczcie mój najnowszy stosik.



Zaczynając od prawej strony:
1.Na samej górze perełka, czyli Trzy Opowiadania Sherlocka Holmesa. Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła delektować się tą księgą.
2."Klątwa tytana" Ricka Riordana- Prezent urodzinowy od Alys
3."Księżniczka z lodu" Camilla Lackberg-a oto prezent urodzinood mojego brata
4."Hopeless" Colleen Hoover-mój najnowszy zakup. Sprawiłam sobie prezent za świadectwo dojrzałości
5."Aż po horyzont" Morgan Matson-z wymiany
6."Tak blisko..." Tammara Webber-a oto prezent urodzinowy od rodziców
7."Mroczne umysły" Aleexandra Bracken-i kolejny prezent urodzinowy. W tym roku dostałam bardzo dużo książek
8."Ogród Kamili" Katarzyna Michalak-j.w.
9."Szukając Alaski" John Green-j.w.
10."Więzień labiryntu" James Dashner-prezent od babci
11."Zachowaj spokój" Harlan Coben-efekt wymiany
12."Klub karmy" Jessica Brody-a oto książka, którą dostałam przez pomyłkę do recenzji od Fabryki słów. Na szczęście ja jestem zadowolona z tej pomyłki
13."Księga stylu Coco Chanel. Jak stać się elegancką kobietą z klasą" Karen Karbo-od wydawnictwa Literackiego. Recenzja
14."Noc świetlików" Elżbieta Rodzeń-egzemplarz recenzencki od Zysk i S-ka
15."Narodziny gubernatora"-Egzemplarz od SQN
16."Morderstwo w Orient Expressie" Agata Christie-książkę kupiłam niedawno za 6,99 zł razem z magazynem Viva
17."Dziennik Bridger Jones" Helen Fielding-niedawno wszyscy pisali o tej książce, więc i ja musiałam ją zakupić. Niestety jakoś entuzjazm mi już spadł, ale książkę przeczytam
18."Zabójczy spokój" Louise Penny-prezent od wydawnictwa Feeria
19."Tatuaż z Lilią" Ewa Seno-egzemplarz od wydawnictwa Feeria
20."Niezgodna" Veronica Roth-w końcu mam swoją książkę, niestety w filmowej okładce. Efekt wymiany
21."Wina Gwen Frost" Jennifer Estep-j.w.
22."Tam, gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego-j.w.
23."Przebudzona o świcie" C.C.Hunter-od wydawnictwa Feeria. Niedługo recenzja
24."Alicja i Lustro Zombi" Gena Showalter-od wydawnictwa Mira. Recenzja
25."Hyperversum 2. Sokół i Lew" Cecilia Randall-autorka długo kazała czekać na drugą część. Od wydawnictwa Esprit. Niedługo recenzja

Jak wam się podoba mój najnowszy stosik ? Znaleźliście coś dla siebie ? Co polecacie najpierw ?

22 komentarze:

  1. Ale wypasiony i ogromny stos! Prawie same świetne tytuły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę czytać Szukając Alaski :) Czytałam Sherlocka 2 tomy i są super :D Masz wiele książek, które też bym chciała, więc zazdroszczę, oj zazdroszczę ;)
    PS. Też kupiłam A.Christie za 7zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! *.* Woow, tyle bym Ci podkradła! "Aż po horyzont" oraz "Mroczne umysły" najbardziej przykuły moją uwagę ;) "Niezgodną" bardzo polecam - przyjemna, ciekawa pozycja. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Niezgodną i Mroczne umysły :) Pierwszej raczej nie polecam, druga... nawet-nawet. Zazdroszczę tylu prezentów urodzinowych! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewna, czy mój komentarz się dodał, wiec pisze jeszcze raz :) Niezgodną i Mroczne umysły czytałam i nie są to książki najwyższych lotów. Niezgodnej nie mogę polecić. Mroczne umysły też trudno, ale jak ktoś lubi lekkie ksiązeczki, proszę bardzo :) Hopeless widziałam dizś w Empiku, wiele dobrego słyszałam, ale niestety, brak finansów na dzien dzisiejszy :) u mnie też stosik, sporo się uzbierało, choć nie tak wiele jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale stosiszcze! :) Sama chętnie podkradłabym Hopeless, co by mieć papierową kopię na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny stosik. Czyli wakacje z dobrą lekturą, jak u każdego mola książkowego ;D
    Pozdrawiam i gratuluję dobrych wyników z matury (przecież co 3 nie zdał!).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cudowny stosik! <3 Ahh pozazdrościć:)) Miłego czytania!! :)
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadasz tyle książek, które chciałabym przeczytać, że aż trudno mi wszystkie wymienić. Przepiękny stosik! Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa czy spodoba ci sie "The Walking Dead"

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujący stosik. :) Czytałam "Alicja i Lustro Zombi" i moim zdaniem była super, a zazdroszczę The Walking Dead. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik. Posiadam z niego tylko "Szukając Alaski". Zazdroszczę mocno ci wielu pozycji i życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam komentować stosiki, więc pozwól, że i u ciebie się troszkę rozpiszę ;)
    Trzy Opowiadania Sherlocka Holmesa - zazdroszczę! Już dawno miałam się wziąć za czytanie książek o tym interesującym detektywie, a to moje pragnienie powiększyło oglądanie serialu, ale niestety do tej pory nie spotkałam się jeszcze z autorem. :(
    "Klątwa tytana" Ricka Riordana - o jeeeej *-* Riordana kocham, więc obiektywnie tego nie skomentuję ^^ A tę część lubię... szczególnie ^^ Jest pewien motyw, który STRASZNIE mi się tu podobał <3 Tak, w ogóle. Cieszę się, że mi przypomniałaś o serii. :) Myślę, że we wakacje do niej powrócę :)
    "Hopeless" Colleen Hoover - Oooo! Też sprawiłam sobie taki prezent, gdy zdałam teoretyczny egzamin zawodowy :) W końcu czymś trzeba uczcić tak doniosłą chwilę ^^
    "Aż po horyzont" Morgan Matson - ostatnimi czasy, ciągle ta książka rzuca mi się gdzieś w oczy. :) Być może kiedyś się na nią skuszę, jednakże na razie... czeka na mnie moja olbrzymia kolejka do zredukowania :)
    "Tak blisko..." Tammara Webber - ooo! Uwielbiam! Czytałam ją jeszcze zanim rynek czytelniczy ogarnęło takie szaleństwie na punkcie YA i NA, ale pamiętam jak strasznie ta książka mi się podobała :) Piękny prezent!
    "Mroczne umysły" Aleexandra Bracken - i znów genialny prezent! Książkę czytałam... dawno temu po angielsku, ale że jakiś czas temu kupiłam polską wersję, chyba we wakacje sobie odświeżę pamięć :) Generalnie jedynka podobała mi się bardziej niż dwójka, aczkolwiek na trójeczkę ciągle czekam, także nie powiem, która z trylogii jest najlepsza ^^
    "Ogród Kamili" Katarzyna Michalak - oj ostatnio wszyscy mi polecają tą serię, więc już zapisałam sobie tą książkę na liście do wypożyczenia z biblioteki :) Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ją zdobyć :)
    "Szukając Alaski" John Green - ach, zazdroszczę! Podobno książka wzorowana na cudownym "Buszującym w zbożu". :) Poluję!
    "Więzień labiryntu" James Dashner - OOOOO! *-* Strasznie lubię tą książkę, ale kocham całą trylogię dzięki drugiemu tomowi <3 Polecam serdecznie! CUDOWNE przeżycia gwarantowane :)
    "Klub karmy" Jessica Brody - faktycznie, miła pomyłka. :) A przy okazji jaka niespodzianka! Za książkami pani Brody też się rozglądam, ale jak na razie z marnym efektem, niestety. :( A szkoda, bo myślę, że to są takie powieści typowo na lato, wakacje :)
    "Dziennik Bridger Jones" Helen Fielding - o! Właśnie ją mam na biurku przed oczami i zaraz mam zamiar się za nią zabrać :) Ciekawe czy będziemy miały podobne odczucia co do niej :)
    "Niezgodna" Veronica Roth - ach, nie podoba mi się Theo James w roli Cztery. On W OGÓLE mi się nie podoba. :( Strasznie sztywny :( I... za stary. :( Ale książka fajna :)
    "Wina Gwen Frost" Jennifer Estep - widzę, że ciekawe tytuły zdobyłaś z wymiany! :) Książka jest już zakupiona przez bibliotekę więc podejrzewam, że na jesieni, kiedy młodzież nie będzie jej tak rozchwytywała, wybiorę się po nią. :) Podobno jak na razie najlepszy tom z cyklu :)
    Cóż, resztę tytułów kojarzę, albo mam w planach, ale... życzę ci miłego czytania i oczywiście super, pozytywnych wrażeń :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stos! Widzę w nim kilka wspaniałości, które albo goszczą już u mnie, albo strasznie chciałabym Ci skubnąć :P Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stos! Kilka z tych powieści z chęcią bym Ci skubnęła :P Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale stosisko! Ja właśnie poluję na Niezgodną, tyle że w normalnej okładce i nie mogę nigdzie znaleźć :/. A Szukając Alaski polecam :).

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam Bridget Jones, sama czytam aktualnie ostatnią najnowszą część i zawsze chętnie wracam do pozostałych, aby umilić sobie czas lekką lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widżę kilka ciekawych pozycji :D Więzień labiryntu i Tak blisko... bardzo mi przypadły do gustu. Mroczne umysły czytałam - niczego sobie. Niezgodną lubię, a Wina Gwen Frost i Tam gdzie śpiewają drzewa pojawiły się również u mnie!

    OdpowiedzUsuń