niedziela, 4 maja 2014

Zapowiedzi na najbliższe tygodnie


Cześć !
Dziś chciałabym wam pokazać kilka nowości, które wyjdą w najbliższych tygodniach.


***
alicjaTytuł: Alicja i Lustro Zombie
Wydawnictwo: Mira
Premiera: 21 maj 2014


Zombi skradają się nocą. Zapomnijcie o krwi i mózgach. One pragną ludzkich dusz. Niewiele mogą mi odebrać, skoro straciłam wszystko, co najcenniejsze: rodzinę i przyjaciół. Ale po kolejnym ataku zrozumiałam, że zawsze może być jeszcze gorzej. Nagle lustra wokół mnie ożyły, a ja zaczęłam słyszeć głosy umarłych. Mroczna siła popycha mnie ku złu, każe robić straszne rzeczy. Potrzebuję pomocy, by uciszyć ciemność, której pozwoliłam przemówić. Nie mogę się poddać…




elita

Tytuł: Elita
Wydawnictwo: Jaguar
Premiera: 21 maj 2014

Drugi tom „Rywalek”. Do pałacu przybyło trzydzieści pięć dziewcząt. Teraz zostało ich tylko sześć. Ami i książę Maxon stają się sobie coraz bliżsi, jednak dziewczyna wciąż pamięta o Aspenie, chłopaku, którego darzyła szczerą miłością jeszcze zanim trafiła do pałacu.




pozory-mylaTytuł: Pozory mylą
Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 04 czerwiec 2014

Trzeci tom nowej serii Sary Shepard, autorki bestsellerowej serii Pretty Little Liars. To ekscytująca powieść o sekretach i kłamstwach, która zdobyła rzesze fanów na całym świecie. Na jej podstawie powstał serial telewizyjny „The Lying Game”.
W tej serii ukazały się już „Gra w kłamstwa” oraz „ Nigdy przenigdy”.





dar-julii
Tytuł: Dar Julii
Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 21 maj 2014

Trzeci tom bestsellerowej serii o losach Julii, która podbiła
serca czytelników na całym świecie.

Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać – Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.


19-razy-katherine
Tytuł: 19 razy Katherine
Wydawnictwo: Bukowy Las
Premiera: 04 czerwiec 2014r

Colin Singleton gustuje wyłącznie w dziewczętach o imieniu Katherine. A te zawsze go rzucają. Gwoli ścisłości, stało się tak już dziewiętnaście razy. Ten uwielbiający anagramy, zmęczony życiem cudowny dzieciak wyrusza w podróż po Ameryce ze swoim najlepszym przyjacielem Hassanem, wielbicielem reality show Sędzia Judy. Chłopcy mają w kieszeni dziesięć tysięcy dolarów, goni ich krwiożercza dzika świnia, ale za to nie towarzyszy im ani jedna Katherine. Colin rozpoczyna pracę nad Teorematem o Zasadzie Przewidywalności Katherine, za pomocą którego ma nadzieję przepowiedzieć przyszłość każdego związku, pomścić Porzuconych tego świata i w końcu zdobyć tę jedyną. Miłość, przyjaźń oraz martwy austro-węgierski arcyksiążę składają się na prawdziwie wybuchową mieszankę w tej przezabawnej, wielowarstwowej powieści o poszukiwaniu samego siebie.
wina

Tytuł: Wina Gwen Frost
Wydawnictwo: Dreams
Premiera: 09 maj 2014r

Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie?Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

Najbardziej czekam na Alicję i Lustro Zombie :) A was coś zaciekawiło ?

11 komentarzy:

  1. "Elita" obowiązkowo. A reszta- w sumie ciekawi, ale to jeszcze zobaczymy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wszystko zaciekawiło :) Nic tylko czekać na opinie innych czy się brać czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Elita", "Dar Julii" i "19 razy Katherine" kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytam "Elitę" i "Dar Julii", ale jedynie ze względu, że wcześniejsze części czytałam. Jakoś te premiery mnie nie entuzjazmują. A z niewymienionych przez Ciebie to osobiście nie mogę się doczekać kolejnej części Świata Dysku, "Pary w ruch"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dar Julii (mam nadzieję, że kiedyś kupię Dotyk ;p) oraz John Green - myślę, że te dwie przeczytam, może nie w maju, ale kiedys na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę po powrocie do domu muszę zamówić tom pierwszy "Alicja w krainie Zombie", oraz przeczytać "Sekret Julii", który już długo leży na półce :) bo nowości mnie gonią :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam sobie dwa tomy serii Pani Shepard, więc zobaczę jak to będzie i może skuszę się na trzeci tom. Niecierpliwie wyczekuję "Daru Julii" i "19x Katherine" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe tytuły! Mam ochotę na " 19 razy Katherine" oraz "Elitę", choć najpierw muszę przeczytać pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę wszystko (poza Greenem, którego jakoś nie polubiłam). Teraz tylko kwestia tego, skąd je wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym najchętniej sięgnąć po wszystkie książki, jednak na razie mam szansę, na "19 razy Katherine". Ponieważ reszta książek to serie których nawet nie zaczęłam czytać. :)

    OdpowiedzUsuń