piątek, 16 maja 2014

Wymiana książek

Cześć :) Ostatnio zmieniałam swoją biblioteczkę, a za tym idą porządki książkowe. Ciężko rozstać się z książkami, ale na mojej półce jest kilka pozycji, których nie będę już czytać. Postanowiłam więc wymienić lub sprzedać kilka książek, aby odnalazły one nowy dom.
Prawie rok temu robiłam podobny post i dużo książek ma już nowych właścicieli, więc przy okazji bardzo dziękuje osobą, które z chęcią przygarnęły książki.


Podaje przykładowe ceny wraz z przesyłką, które są do negocjacji, ale gównie interesuje mnie wymiana, jednakże jestem otwarta na każdą propozycję. Jednak gdzie jest napisane tylko "Wymiana", to sprzedaż prawdopodobnie nie wchodzi w grę. Mój adres, gdzie możecie pisać to: blairowax3@hotmail.com

1.Dziewięć żyć Chloe King. Tom I i II (razem lub osobno)-Wymiana (Stan idealny)
2.Ognista-wymiana(stan idealny)
3.Niewidzialna-wymiana(stan idealny)
4.Dziwni-egz recenzencki, który wygrałam u innej blogerki, a nie dostałam do recenzji, więc mam prawo sprzedać :)-12 zł bądź wymiana
5.Ostatnia spowiedź Tom I i II Wymiana lub 20 zł (Stan idealny)
6.Siostra-20 zł bądź wymiana (stan dobry)
7.Coco Chanel-20 zł bądź wymiana(stan idealny)
8.Wróżby z koronki-15 zł bądź wymiana(stan idealny)
9.Ogniste skrzydła-15 zł bądź wymiana(stan idealny)
10.Gra o Ferrin-20 zł bądź wymiana(stan idealny)


11.Oksa Polock. Ostatnia Nadzieja-18 zł bądź wymiana(stan idealny)
12.Sekrety mojego życia w Hollywood(razem lub osobno)-18zł bądź wymiana
13.Nigdy w życiu-15zł bądź wymiana (stan dobry)
14.Odprawa posłów Greckich-za koszty wysyłki(około 5zł)
15.Mały Lord-7zł
16.Morderczy reportaż-12 zł bądź wymiana (stan bardzo dobry)
17.Szeherezada-15 zł bądź wymiana (stan idealny)
18. Książki Danielle Steel-komplet 40 zł lub osobno, cena do uzgodnienia bądź wymiana
19.Lucky 1-12 zł bądź wymiana(stan bardzo dobry)
20.Przemoc symboliczna w przedszkolu-15 zł bądź wymiana (stan bardzo dobry)
21.Szkarłatne drzewo-15 zł bądź wymiana (stan bardzo dobry)
22.Na zawsze-15 zł bądź wymiana (stan bardzo dobry)

Na specjalne życzenie książki mogę wystawić na allegro lub fincie :)

6 komentarzy:

  1. Jestem spłukana, niestety. Ale sporo tych książek nazbierałaś! Powodzenia w sprzedaży. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również muszę niedługo uporządkować książki i zrobić przegląd w nich. Czas wyprowadzki z domu nakazuje mi zabrać ze sobą niewiele książek ;) Póki co miałabym ochotę na Gra o Ferrin czy nawet Ostatnią spowiedź, ale pieniędzy brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli planujesz sprzedać bądź wymienić książki, to może zainteresowałaby Cię moja propozycja wymiany? :))
    Szczegóły tutaj:
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2014/05/pierwsza-wymiana-wakacyjna-zapraszam.html

    A nawet jeśli nie to życzę powodzenia w sprzedaży i w wymianie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce się wymienić , lub coś xd
    Wiktoria ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli coś by Cię zainteresowało z mojej półeczki "Osobisty księgozbiór" na LC, to byłabym chętna na książkę o Coco Chanel :) moja półka: http://lubimyczytac.pl/profil/23341/buba/polka/118069/osobisty-ksiegozbior/lista napisz do mnie na prv na LC, jeśli coś Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę zrobić porządki bo mam kilka książek do których już nie wrócę. Szkoda jednak byłoby, gdyby miały się kurzyć. :P

    OdpowiedzUsuń