środa, 30 kwietnia 2014

Najnowsze zdobycze, czyli stosik

Cześć !
Dziś mamy ostatni dzień kwietnia, jak ten czas szybko leci i niestety już od jutra rozpoczyna się maj. Maj to mój ulubiony miesiąc, ale nie w tym roku, ponieważ już od poniedziałku rozpoczynam matury, które ciągną się do 23 maja, czyli trzy tygodnie. Niestety za tym idzie również to, że przez ten miesiąc będę mało aktywna. Oczywiście mam dla was przygotowanych kilka postów, ale to będą raczej tzw zamulacze, jednakże mam nadzieję, że w miarę przyjemne. A po tym ciężkim dla mnie okresie będę mogła odbić sobie za te wszystkie miesiące.I będę mogła czytać, odpoczywać i jeszcze raz czytać !

A po wyjaśnieniu istotnej dla mnie kwestii czas na stosik:

  • Te cztery kartoniki to fiszki, które otrzymałam od wydawnictwa Cztery głowy, akurat w idealnym momencie, gdyż są one świetnym ćwiczeniem na powtórki z angielskiego
  • Zaczynając od lewej strony, na samej górze znajduje się płyta Imagine Dragons, którą pokochałam od pierwszego słuchania :D Polecam, szczególnie wersję Deluxe Edition, gdzie znajduje się o prawie połowę więcej piosenek
  • Dalej po lewej są ostanie trzy części serii Millennium Stega Larssona, którą kupowałam w kiosku
  • Niebieska książeczka to "Nie mów nikomu" Harlena Cobena, którą kupiłam na szczecińskich targach za 1zł
  • Na samej górze wisienka na torcie, a mianowicie "Morze spokoju" Katji Millay, którą pokochałam. Książkę przeczytałam dzięki wydawnictwu Jaguar RECENZJA
  • Poniżej znajduje się kolejna część serii Stephani Plum, a mianowicie "Dziesięć kawałków" Janet Evanowitch. A książkę przeczytałam dzięki wydawnictwu Fabryka słów RECENZJA
  • Piątkowa zdobycz, którą kupiłam z okazji Dnia Książek i Zakończenia roku, a chodzi o "Rywalki" Kiery Cass. Już nie mogę się doczekać, aż po nie sięgnę.
  • Kolejna książka to "Papierowe miasta" Johna Greena, którą udało mi się kupić za jedyne 10zł w Media Mark
  • Następnie znajduje się "Martwy punkt" Louise Penny, za którego nie mogę się zabrać, jednak po maturze nadejdzie ten czas. Od wydawnictwa Feeria
  • "Fałszywy książę" Jennifer A. Nielsen to świetna okazja na allegro, że nie można aż było nie wziąć
  • "Nieskończoności" H.J. Rahles to książka, która powinna się ukazać w poprzednim stosiku, jednakże zapomniałam o niej i pokazuje ją teraz.
  • Dalej mamy "Tajemnice Ali" Sary Shepard, która była zakupem własnym
  • I kolejna ksiażka Sary Shepard, ale teraz czwarta część "Pretty Little Liars. Nieposkromione"
  • "Król kruków" Maggie Stefvater to książka, na którą od wielu miesięcy mam ochotę
  • Dalej jest "Ostatni szczegół" Harlena Cobena, jak możecie zauważyć, na książki Cobena mam wielką ochotę i przymierzam się do zapoznania się z książkami tego autora
  • "Zapomniane" Cat Patrick to efekt wymiany z moją przyjaciółką Alys :*
  • "W otchłani" Beth Revis j.w
  • Dalej jest "Akademia wampirów" Richelle Mead, która jest również efektem wymiany z lc RECENZJA
  • "Wybacz, ale chce się z tobą ożenić" Federico Moccia j.w.
  • Debiut polskiej pisarki Karoliny Wojtaszek, od której właśnie otrzymałam"Ogniste skrzydła". RECENZJA
  • Następnie "Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzysk Śmierci" Danna White, która bardzo mi się spodobała. Książkę otrzymałam od wydawnictwa Feeria RECENZJA
  • "Przygody Sherlocka Holmesa" to książka, której nie mogłam sobie odpuścić, tym bardziej za tak niską cenę. Mam nadzieję, że choć ona umili mi trochę czas w ramach czekania na kolejny sezon serialu.
  • Ostatnią książką są "Zwiadowcy" Johna Flangana, które udało mi się kupić również na targach książek.
I to by było na tyle :D 
Znaleźliście coś dla siebie ?

26 komentarzy:

  1. Cudowności! Polecam szczególnie "Nieskończoność" ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! :D
    no, takie stosy to rozumiem :)
    podkradłabym Morze spokoju i Nieskończoność ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik. Najbardziej interesują mnie jednak fiszki, ciekawa pomoc naukowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Morze spokoju i Rywalki wkrótce (mam nadzieję) wpadną w moje łapki :) a cały stos jest f a n t a s t y c z n y.
    PS. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, jaki duży i piękny ten stos <3 zazdroszczę Ci tych perełek ogromnie i życzę miłej lektury oraz powodzenia na maturach! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne stosiko. :) Jestem ciekawa, co to za szczecińskie targi są! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłą sobotę były targi w Pleciudze. Były to targi książek używanych, ale było też wiele nowych książek i było wiele fajnych pozycji. Niestety strasznie ubolewam, gdyż wiele fajnych książek przeszło mi koło nosa, bo nikt nie miał pieniędzy rozmienić :(

      Usuń
  7. O! Widzę sporo ciekawych książek^^. Zazdroszczę "Fałszywego Księcia" - mam go w planach już jakiś czas. Zresztą książkę Meggie Stiefvater też. No i "Przygody Sherlocka Holmesa" - również nie mogę się doczekać nowego sezonu serialu! A fiszki wolę robić samodzielnie, wtedy jakoś łatwiej te słówka wchodzą mi do głowy. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stos! Zazdroszczę *.* No cóż...miłego czytania! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukradłabym Papierowe miasta (jak mogłaś? za 10 zł ? )i Zapomniane...
    Trzymam gorąco kciuki na maturach !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, stosik naprawdę wielki! Czytałem jedynie "W otchłani", które bardzo polecam :> Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo tego. :) Zwiadowcy? Bajer! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nic z tego stosu nie znam i chyba nic mi nie podpadnie, no chyba, że przeczytam ciekawą opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorwałaś "Papierowe miasta" za 10 zł w Media Markcie? Muszę jak najszybciej się tam udać! Może też uda mi się trafić :)
    Piękny stos, ukradłabym "Fałszywego księcia", "Rywalki", "Króla kruków"... oj same perełki masz w stosie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialny stos! :D Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdobycze! Nic innego tylko pozazdrościć ^^
    Z tego wszystkiego, czytałam tylko "W otchłani" i polecam :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stos! Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ale piękne stosisko! Miłego czytania zatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny stosik *.* Większość książek, chciałabym przeczytać i mieć u siebie.
    Życzę miłego czytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i spory stos ;) Cobena mogę przygarnąć ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam sobie te fiszki kiedyś kupić, ale ostatecznie zrobiłam sobie takie sama i dostałam trochę od kuzynki, która dwa lata przede mną przygotowywała się do matury z angielskiego.
    Chcę wchodzić na Twojego bloga z dwóch powodów - po pierwsze czytać o książkach, które mogą mnie zainteresować, po drugie - i to chyba główna przyczyna - chcę wziąć się za siebie, bo już dawno nie przeczytałam żadnej książki poza kanonem lektur. Chyba z dwa miesiące temu czytałam Czarownicę P. Gregory, a przed nią też była spora przerwa.
    Jeśli chodzi o stosik, to czytałam tylko Zwiadowców, genialne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dzięki :D Mam nadzieję, że mój blog będzie dla ciebie jakąś motywacją :3

      Usuń
  21. Genialny stosik. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płyta by mnie najbardziej cieszyłą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stosik. :3
    Za Larssona sama się niedługo zabieram, Zwiadowcy wszystkie części super, Harlan Coben nie trzeba mówić, że jest świetny!

    http://bibliotekamlodegoczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń