wtorek, 8 kwietnia 2014

100.Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzysk Śmierci-Danny White

Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd serii "Igrzyska śmierci" - Danny WhiteTytuł: Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana  biografia gwiazd serii Igrzysk Śmierci
Liczba stron: 229
Wydawnictwo: Feeria

Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd „Igrzysk śmierci” to opowieść o trzech gwiazdach najgorętszej serii filmowej Hollywood. Intrygująca historia tej niezwykłej trójki opisuje ich relacje na ekranie i poza nim, ich fascynacje, dziecięce marzenia, historię karier, role filmowe i telewizyjne, związki i nadzieje na przyszłość. Przede wszystkim zaś stara się odpowiedzieć na pytanie, jak to jest dostać szansę zagrania jednej z trzech najbardziej pożądanych ról filmowych świata. Film Igrzyska śmierci, nakręcony na podstawie bestsellerowej powieści pod tym samym tytułem, stał się absolutnym światowym hitem. Drugi obraz serii W pierścieniu ognia był bezsprzecznie najlepszą premierą 2013 r. Trzeci film, Kosogłos, który będzie nakręcony w dwóch częściach, jeszcze nie powstał, a już jest najbardziej wyczekiwanym filmem 2014 r.

Czy ktoś jeszcze nie zna takich nazwisk jak Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth lub Josh Hutcherson, albo nie słyszał o filmie Igrzyska Śmierci ? Chyba każdy miał już styczność z tymi aktorami lub filmem, którego sukces jest porównywalny do sagi Zmierzch lub dobrze znanego Harrego Pottera. Film stał się uwielbiany przez wielu, a aktorzy zdobyli międzynarodową sławę wcielając się w bohaterów wymyślinych przez Suzanne Collins. Uwielbiam czytać papierową wersję Igrzysk Śmierci, jak i również oglądać cały świat wymyślony przez autorkę. Dlatego jak się dowiedziałam, że ma wyjść biografia bohaterów Igrzysk Śmierci, bez zastanowienia wiedziałam, że muszę tę książkę mieć w domu. 

Książka opisuje życie trzech głównych bohaterów filmu Igrzysk Śmierci przed dostaniem roli, która zmieniła ich życie na zawsze. Później możemy przeczytać, jak wyglądały pracę nad powstaniem filmu, a później o sukcesie Igrzysk i o zmianie życia, które drastycznie się zmieniło dla Jen, Liama i Josha. Książka jest przedstawiona chronologicznie i po kolei. Wszystko jest dokładnie przemyślane i podzielone, aby czytelnik się nie pogubił. Na wielki plus był pomysł wplątania cytatów i słów aktorów, które doskonale grały z tekstem Dannego White. Wszystko wyszło przejrzyście i ciekawie. Widać, że autor włożył całe serce w napisaniu tej biografii. Wszystko jest przemyślane i ciekawe. Nie ma żadnych niedociągnięć i zamulaczy. 

Danny White ma na prawdę wspaniałe pióro i jest stworzony do pisania biografii. Ma on niesamowity styl,dzięki czemu jeszcze lepiej czyta się takie książki. Wszystko jest doskonale przemyślane. Widać, że autorowi na prawdę zależało, aby stworzyć coś ciekawego dla fanów aktorów i samego filmu. Jest to ciekawa książka, dzięki której dowiedziałam się na prawdę wielu ciekawych rzeczy i informacji o Jen, Liamie i Joshu. Ta książka jest całkowitym źródłem informacji na wiele tematów i jest świetną gratką dla fanów. 

Zdecydowanie polecam przeczytanie tej biografii, bo jest świetna. Nie spodziewałam się tak dobrej lektury, przy której dowiem się wielu interesujących informacji. Uważam, że książka jest świetnym dodatkiem dla fanów Jennifer, Liama i Josha. Można na prawdę wiele świetnych rzeczy się dowiedzieć. Oczywiście nie zabraknie również świetnych zdjęć, które umilą czytelnikowi czytanie. Ja jestem jak najbardziej na tak i czekam na więcej biografii tego autora. 

Ocena: 9/10

Książkę otrzymałam od wydawnictwa Feeria,
za co bardzo serdecznie dziękuje!




6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich, książki, i film... Ale nie wiem czy bym się zabrała za tą pozycję.
    zapraszam do mnie, zaczytan-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też podobała się ta książka. Poznałam wiele ciekawostek o aktorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ze nie ocenia sie ksiazi po oladce, ale ta jest tak szpetna, ze trduno nie zwrocic uwagi. Dodatkowo nigdy bym nie kupila tej ksiazki, chociaz jestem fankom Igrzysk Smierci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią się z nią zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja faza na nich minęła, choć chciałoby się powiedzieć w końcu, ponieważ patrząc na ten cały szał, jaki w samej w Polsce jest, gdy idzie o Igrzyska Śmierci, to dziwię się, że nie ma żadnych przewodników ani nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach Liam... :D Biografie to nie dla mnie, ale przypomniałaś mi, że przeczytałam tylko 1 część trylogii i koniecznie muszę ją skończyć :D

    OdpowiedzUsuń