czwartek, 20 marca 2014

Zapowiedź wydawnictwa Feeria-Jennifer, Liam i Josh Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzyska śmierci


Premiera 02 kwietna 2014 roku



Tytuł: Jennifer, Liam i Josh Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzyska śmierci
Autor: Danny White
Wydawnictwo Feeria
Liczba stron: 220


Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd „Igrzysk śmierci” to opowieść o trzech gwiazdach najgorętszej serii filmowej Hollywood. Intrygująca biografia tej niezwykłej trójki opisuje ich relacje na ekranie i poza nim, ich fascynacje, dziecięce marzenia, historię karier, role filmowe i telewizyjne, związki i nadzieje na przyszłość. Przede wszystkim zaś stara się odpowiedzieć na pytanie, jak to jest dostać szansę zagrania jednej z trzech najbardziej pożądanych ról filmowych świata.



Osobiście jestem bardzo ciekawa tej książki. Nigdy szczególnie nie interesowałam się takimi bibliografiami, ale jako że uwielbiam serię Igrzyska Śmierci i jestem wielką fanką aktorów, a w szczególności Jennifer, to z tą książką muszę zapoznać się jak najszybciej.

A wy skusicie się na Nieautoryzowaną bibliografię gwiazd Igrzysk Śmierci?

5 komentarzy:

  1. mnie osobiście ta pozycja nie interesuje - nie mam nic do aktorów, ale to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądze, ze prawdziwi fani tych trzech aktorów pragną posiadać tą ksiażke, ja niestety do nich nie naleze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej po pozycje nie sięgnę, jeśli chodzi o aktorów to ich świat kompletnie mnie nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć "Igrzyska śmierci" bardzo lubię, to za biografiami nie przepadam. :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj nie gustuję w biografiach, ale ta wyjątkowo mnie ciekawi, bo uwielbiam IŚ.

    OdpowiedzUsuń