sobota, 1 marca 2014

Stosik na koniec ferii

Witajcie,
ferie się kończą i czas powrócić do szkoły. Ten okres będzie dla mnie niezmiernie ciężki. Zostało mi sześć tygodni do wystawienia ocen, z tego pewnie pięć tygodni nauki i koniec roku, a przede mną dopiero najgorsze, bo wielkimi krokami zbliża się matura. Książki będę starała się czytać regularnie, jednak przez te trzy miesiące będziecie musieli mi wybaczyć, jeśli zaniedbam bloga.
Jednak to nie o tym chciałam mówić, cieszmy się póki możemy. Teraz chciałabym wam pokazać mój najnowszy stosik :)


1."Millennium" Steg Larsson-trzy pierwsze części. Niestety każda książka jest rozbita na dwie części i z trylogii zrobi się sześć książek. Serię kupuję co dwa tygodnie z gazetą.
2."Wystrzałowa dziewiątka" Janet Evanowitch-przedpremierowy egzemplarz od wydawnictwa Fabryka Słów RECENZJA
3."Urodzona o północy" C.C.Hunter-egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Feeria RECENZJA
4."Hobbit" J.R.R.Tolkien-W końcu ta książka i u mnie. Z finty
5."Gwiazd naszych wina"John Green-długo zastanawiałam się, czy chcę przeczytać tę książkę, ale powoli zaczyna się szał na film, więc zdecydowałam, że książkę muszę przeczytać przed filmem. Z finty
7."Dotyk" Jus Accardo-z finty
8."Hades" Alexandra Adornetto-zakup okazyjny w hipermarkecie 
9."Duma i uprzedzenie" Jane Austen-i u mnie klasyk w domu, j.w.
10."Wichrowe wzgórza" Emily Brone-wielka okazja w znaku
11."Piąta fala" Rick Yancey-j.w.
12" Jutro 3" John Marsden-j.w.
13."Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick-j.w.
14"Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick-efekt wymiany


Tak oto prezentuje się mój najnowszy stosik.
Znaleźliście coś dla siebie ?

23 komentarze:

  1. "Dotyk" i książki Quick'a są świetne! Pierwsza część Millenium również przypadła mi do gustu. Ogólnie to wszystko (no prawie) zabrałabym :D Stosik naprawdę świetny, same perełki. Życzę miłego czytania c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne książki !
    Najbardziej podoba mi się "Poradnik pozytywnego myślenia", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i ..."Urodzona o północy "....

    Ja też bedę mieć mało czasu na czytanie, za niedługo egzamin gimnazjalny.. ;c

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękności <3 zazdroszczę straszliwie, właściwie wszystkiego :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie stosik...to fantastyczne "stosisko"! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mogę tylko bardzo polecić "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Poradnik pozytywnego myślenia". Niedługo również zamierzam przeczytać "Gwiazd naszych wina" :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne tytuły :) aż oko bieleje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki stosik! Wielki :) Będziesz miała co czytać. Sama posiadam kilka z tych tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Chciałabym serdecznie zaprosić do udziału w moim autorskim czytelniczym wyzwaniu pt. KLUCZNIK.
      W skrócie - polega ono na czytaniu książek posiadających zaproponowane comiesięczne kluczniki, czyli hasła-klucze.
      Szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-czytelnicze-klucznik.html
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Żadnej niestety nie czytałam, ale dwie ostatnie to bym ci ukradła, wiec je lepiej pilnuj! :)
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/ Wpadniesz? Zaczynam od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Część z Twoich książek czytałam - "Dotyk", "Gwiazd naszych wina", "Wichrowe Wzgórza", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Hobbit", "Duma i uprzedzenie" :) Przeczytałabym np "Piątą falę" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy znalazłam coś dla siebie? Oczywiście, nawet za dużo :))
    Przede wszystkim "Urodzona o północy", "Dotyk", "Gwiazd naszych wina" :)
    A "Wystrzałowa dziewiątka" i "Hades" też mnie kuszą, ale przede mną jeszcze poprzednie części :)
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stos. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam Piątą Fale na własność i jest to bardzo miła lekturka :) no i Hobbit oczywiście!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźne stosisko. Też się na Znak-owej wyprzedaży obkupiłem, aż głupio było nie skorzystać, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazd naszych wina - to książka, którą chcę przeczytać koniecznie i sprawdzić, czy faktycznie jest tak dobra jak o niej piszą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No nareszcie, Gwiazd naszych wina :) Dobra decyzja, na razie wyszedł trailer, ale jak zrobi się większy szum, to nie będziesz mogła spokojnie przeczytać :(
    Piękny stosik!

    Nowa recenzja :) http://zrecenzowana.blogspot.com/2014/02/na-progu-apokalipsy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piąta fala i Quick :D Świetny stosik, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wysoki stos! Super! Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Poradnik..." i "Gwiazd naszych wina" - świetne książki, bardzo mi się podobały :)
    Ukradłabym "Piątą falę" i "Niezbędnik...".
    A co do książki Alexandry Adornetto to nie mogłam przebrnąć przez pierwszą część, tj. "Blask". Zastanawiam się czy nie zrobić jeszcze jednego podejścia, więc czekam na recenzje "Hadesu".
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, już jest kolejna Larssona? Muszę iść do kiosku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam "Poradnik...", ale mi się nie spodobała ta książka, więc nie wiem czy będę podchodzić do tej drugiej pozycji. Widzę, że też korzystasz z finty, genialna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezły stosik, gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń