środa, 26 marca 2014

High Five!-Czekam na polskie wydanie


HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Dołączyć do akcji można TUTA



1.Through the Zombie Glass-Gena Showalter
Alicja w krainie Zombie pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie oczekiwałam tak fajnej, luźnej i dobrej książki, dlatego jak ją przeczytałam chciałam więcej. Nie wiedziałam, czy będzie drugi tom, więc zaczęłam szukać jakiś informacji. Ku mojemu zadowoleniu dowiedziałam się, że będzie druga część o Alicji, więc teraz z niecierpliwieniem czekam, aż ukaże się ona w Polsce.



Miasto Niebiańskiego Ognia - Cassandra Clare
2.City of Heavenly Fire-Cassandra Clare
Wiem, że już niedługo. Wiem, że już coraz bliżej niż dalej, no ale ile jeszcze?! Chcę ją teraz, natychmiast. Jednak wiem, że mimo że czekam z niecierpliwością na ostatnią książkę mojej ukochanej serii, to będzie mi ją ciężko czytać. Pożegnania są zawsze ciężkie, a pożegnanie z moim ukochanym Jace będzie jeszcze cięższe.
Klucz - Mats Strandberg


3.Nyckeln-Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Krąg niesamowicie mnie zaskoczył, jednak Ogień zrobił na mnie wielkie wrażenie. Mimo że była to cegła i czytałam ją trochę, to książka niesamowicie mi się spodobała i stała się jednocześnie moją ulubioną, więc czekam z niecierpliwością na kolejną część. Długo jeszcze ?
Into the Still Blue - Veronica Rossi


4.Into the Still Blue-Veronica Rossi
Pierwsza część niesamowicie mi się spodobała, gorzej było z drugą, która nie zrobiła na mnie wrażenia, jednak i tak z niecierpliwością czekam na ostatnią część trylogii, bo mam do niej wielkie oczekiwania i pewien sentyment, więc czekam i doczekać się nie mogę.


Tiger
5.Tiger's dream-Colleen Houck
I jak by mogło zabraknąć tu mojej ukochanej Klątwy tygrysa. Mimo że cała saga ma różne opinie, to ja należę do grupy osób, które pokochały książki o przygodach Kelsey, Rena i Kishana. I po prostu nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie piąty tom serii (jeśli oczywiście wyjdzie). Ja z niecierpliwością czekam, aż po raz kolejny będę mogła zagłębić się w lekturę Colleen Houck.




To by było na tyle. To jest moje pięć must have na które czekam z wielką niecierpliwością. A jakie są wasze typy ?

7 komentarzy:

  1. Na ostatni tom Darów Anioła również oczekuję :3 Na szczęście to już w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ja również czekam na kilka tytułów by w Polsce już były <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dary Anioła mam w planach, ale jeszcze nie wiem kiedy się za nie zabiorę. Podobnie z Alicją. Co do Klątwy tygrysa, to przeczytałam trzy pierwsze części i, jeśli natrafi się okazja, przeczytam też resztę, ale jakoś specjalnie mnie tam do tej reszty nie ciągnie. Ot, czytadełko z główną bohaterką, wnerwiającą jak mało która. Ja bym strasznie chciała polskie wydanie "John Winchester's journal", bo na razie jestem w trakcie czytania angielskiego audiobooka. Książka powstała na podstawie jednego z moich ulubionych seriali, Supernatural, dlatego chętnie bym ją przeczytała i po polsku. A jak na razie jest dla mnie okazją podszlifowania języka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia część Porzuconych i trzecia część Las Zębów i Rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Colleen Houck!!!
    Nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Również czekam na wszystkie wymienione przez Ciebie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń